Dans2ur Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 når man mister den eneste bilnøkkelen man har å man finner den ikke igjen.hvordan får man filt opp en ny en da. noen som vet no???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Snakk med forhandler av det bilmerket du har. De kan få tilsendt nøkkel, MEN bare tilbake til en viss tid. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 sellom det er en 91 mos lissom..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg fikk ivertfall ny nøkkel til min 88 modell bmw ved å gå inn på forhandleren å gi dem legitimasjon og rammenummer. (Egentlig skulle de ha vognkort, men siden jeg er fast kunde, og kunne rammenummer i hodet, stolte de på meg.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 hvor mye betalte du for det a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 sellom det er en 91 mos lissom..?? Ettersom, vet iallefall at Peugeot ikke alltid har nøkkler til 91 og nedover. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Fikk hos forhandler til en 1984 244 jeg hadde.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Hos ford så di bare i servishefte der sto nøkkelnr og bestilte ny nøkkel (Sierra og Mondeo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Helt vanlig låsesmed fikser dette mot at du viser vognkort. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Helt vanlig låsesmed fikser dette mot at du viser vognkort. Vet du ca. prisen på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 jeg betalte 70kr sist gang jeg skulle kopiere en nøkkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 hvor mye betalte du for det a? Betalte en 50 lapp. Men de laget ikke nøkler der, den måtte bestilles fra tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilnokler,no Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg er en ekspert på dette området. Du bør ikke betale mer enn 600 for en enkelt nøkkel med startsperre ferdigprogrammert, og 100 uten startsperre. Nesten alle biler etter 1995-97 bruker startsperre-mikrobrikker. Ettermarked bilnøkler er generelt mye billigere enn hva forhandlere tilbyr, men teknologien tillater ikke å kopiere de mest populære VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat) modeller etter 1998. Dette gjelder også Mercedes (bortsett fra store Mercedes varebiler) og BMW. Alle de ovennevnte kan ikke kopieres uten svært spesialisert og kostbart utstyr, og prosedyren kan ødelegge bilens elektroniske systemer hvis ikke det er gjort riktig av en erfaren profesjonell. Her er en liste med alle andre startsperre nøkler som kan kopieres billig. Jeg håper dette kan være til hjelp for noen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg