Gå til innhold

Ny bil til maks 45 000,-

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe meg ny bil, og har satt meg et budsjett på maks 45 000,-. Vil aller helst ha en bil med manuell og bakhjulstrekk. Må også ha nok kraft til å kunne ligge bredt.

Noen anbefalinger?

 

Mvh,

Christian

Opel Kadett GT 1985 - Død :(

Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D

1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og det var kanskje det beste svaret jeg har sett på lenge. Hørtes ut som en bil som passer trådstartes kriterier kjempebra! Kudos!

 

Nå vet jeg ikke hva du legger i å "ligge bredt", men du finner deg sikkert en bra bmw e34 525 24v til den prisen(eventuelt e30 325, men er vanskelig å finne bra eksemplarer. E36 325 er nok også mulig til den prisen, dog neppe TOPP stand). Porsche 944 kan du også finne. Det er ivertfall noen tips til potensielle biler som jeg kunne tenke meg å kjøpe selv.

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e34 er SÅ mye råere...hva folk gjør i de svette e30'ne skjønner jeg ikke, send dem te høggærn.

E34 blir fort tøffe, gode å drifte, bedre plass..

Opel Omega 2.0 16v med original diff.sperre er også bra bil.. spinner rundinger på tørt så det synger.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt vanlig at 3 giret er slitt! gå for 325 e30 du!

 

du er godt kjent med BMW ser jeg:smilbmw: Mercedes er jo best da... for å drifte kan du jo se etter 190e 2,3-16v, eller w124 300e(kanskje finner du 24v om du er heldig)

 

Men Volvo 240/740 er uten tvil det beste valget til den prisen, uansett om rakettforskere sier imot stemmer ikke det, det går og går(og går ganske bra)makan til morsom bil skal du leite deg i hjel etter, godt trimmingspotensiale og med sperre en drifte-ener til den prisen..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt mer bmw enn du tror ;) og har nesten bare kompiser som kjører bmw! personlig syns jeg e34 er stor og klumpete og sladde med mens e30 er liten og deilig! så kan du jo altids sette opp 34 og 30 vedsiden av hverandre når begge to er 2,5 og se hvem som drar hvem da ;)

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt mer bmw enn du tror ;) og har nesten bare kompiser som kjører bmw! personlig syns jeg e34 er stor og klumpete og sladde med mens e30 er liten og deilig! så kan du jo altids sette opp 34 og 30 vedsiden av hverandre når begge to er 2,5 og se hvem som drar hvem da ;)

 

så kan du jo alltids se hvem som ser helt for jævlig ut og snurrer og er stygge...:redbite

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man snurrer kommer jo helt ann på sjåføren det da! syns nå begge to er pene biler jeg ;) nå har vi iallefall lufta våre meninger for trådstarter så for det være med det! jeg gidder ikke krangle over bil med deg iallefall!

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår