Gå til innhold

Palles Pickup

Ranger emnet


708 Racing

Anbefalte innlegg

Hva slag er ditt, 708? Jeg har Jamex(?) Felicia bensin senkesett på min, og det er altfor mykt. Hvis orginalfjøra til diesel er tykk som tommelen min er bensinsenkefjøra lillefingern min. Fulgte ikke med noen TÜV papirer heller.

 

1) Det føles som om bilen rir på stoppeklossene. Vet Golf 2 folk bruker å kappe ned disse for økt vandring.

2) Foran sier det spjoing når jeg svinger stillestående eller i lav fart. Tyder på for lite spenn i fjøra og/eller slitne fjørbeinslagre.

3) Bak måtte jeg kappe tre runder for å komme ned på et vettugt nivå.

 

Forøvrig har jeg (gule) Al-Ko dempere foran kjøpt av ei vestlandssjappe for ca fem hundre kroner stykket. De fungerer mer enn ypperlig til prisen.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slag er ditt, 708? Jeg har Jamex(?) Felicia bensin senkesett på min, og det er altfor mykt. Hvis orginalfjøra til diesel er tykk som tommelen min er bensinsenkefjøra lillefingern min. Fulgte ikke med noen TÜV papirer heller.

 

1) Det føles som om bilen rir på stoppeklossene. Vet Golf 2 folk bruker å kappe ned disse for økt vandring.

2) Foran sier det spjoing når jeg svinger stillestående eller i lav fart. Tyder på for lite spenn i fjøra og/eller slitne fjørbeinslagre.

3) Bak måtte jeg kappe tre runder for å komme ned på et vettugt nivå.

 

Forøvrig har jeg (gule) Al-Ko dempere foran kjøpt av ei vestlandssjappe for ca fem hundre kroner stykket. De fungerer mer enn ypperlig til prisen.

 

har du bilde av din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Var på tur hjem fra jobb, så rett rundt en sving i en 80-sone sto en veihøvel på tvers over veien. Jeg hadde null fluktmuligheter og 15 meter å stoppe på. Føret var snø/is så det ble bråstopp.

 

Om noen her har peiling på hvilke regler som gjelder for varsling av vegarbeid og varsling ifra et kjøretøy som driver vegarbeid, så bare rop ut. Ingen skilt var satt ut, og ingen gulblink fra hans kjøretøy var i bruk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår