Skody Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hva slag er ditt, 708? Jeg har Jamex(?) Felicia bensin senkesett på min, og det er altfor mykt. Hvis orginalfjøra til diesel er tykk som tommelen min er bensinsenkefjøra lillefingern min. Fulgte ikke med noen TÜV papirer heller. 1) Det føles som om bilen rir på stoppeklossene. Vet Golf 2 folk bruker å kappe ned disse for økt vandring. 2) Foran sier det spjoing når jeg svinger stillestående eller i lav fart. Tyder på for lite spenn i fjøra og/eller slitne fjørbeinslagre. 3) Bak måtte jeg kappe tre runder for å komme ned på et vettugt nivå. Forøvrig har jeg (gule) Al-Ko dempere foran kjøpt av ei vestlandssjappe for ca fem hundre kroner stykket. De fungerer mer enn ypperlig til prisen. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 er nok kappete fjærer foran å ingen bak på denne bilen gitt Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hva slag er ditt, 708? Jeg har Jamex(?) Felicia bensin senkesett på min, og det er altfor mykt. Hvis orginalfjøra til diesel er tykk som tommelen min er bensinsenkefjøra lillefingern min. Fulgte ikke med noen TÜV papirer heller. 1) Det føles som om bilen rir på stoppeklossene. Vet Golf 2 folk bruker å kappe ned disse for økt vandring. 2) Foran sier det spjoing når jeg svinger stillestående eller i lav fart. Tyder på for lite spenn i fjøra og/eller slitne fjørbeinslagre. 3) Bak måtte jeg kappe tre runder for å komme ned på et vettugt nivå. Forøvrig har jeg (gule) Al-Ko dempere foran kjøpt av ei vestlandssjappe for ca fem hundre kroner stykket. De fungerer mer enn ypperlig til prisen. har du bilde av din da? Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 BILDER mann bilder :D Ole Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Klikk på bildet eller her for flere bilder. :thanks Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Endelig et par bilder: Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Den er blitt rå da, skal du lakkere fangerne dine? Ole Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 vurderer lakkering til vinters, å da blir fangere, speil og dørhåndtak med ja. usikker enda.. Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 hva slags leppe er det du har satt under frontfangeren på bilen? er vell ikke orginal den? 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 hva slags leppe er det du har satt under frontfangeren på bilen? er vell ikke orginal den? Det er en Golf 3 leppe som er korta inn på midten... Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfy Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 store felger er det du har på pickupèn 708? og innpress på dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 store felger er det du har på pickupèn 708? og innpress på dei? Er 15" hjul på den... http://www.bilforumet.no/deler/218242-skada-skoda-pickup.html#post2428654 Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 å heisann, det kaller jeg kræsj! Hva skjedde? Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Var på tur hjem fra jobb, så rett rundt en sving i en 80-sone sto en veihøvel på tvers over veien. Jeg hadde null fluktmuligheter og 15 meter å stoppe på. Føret var snø/is så det ble bråstopp. Om noen her har peiling på hvilke regler som gjelder for varsling av vegarbeid og varsling ifra et kjøretøy som driver vegarbeid, så bare rop ut. Ingen skilt var satt ut, og ingen gulblink fra hans kjøretøy var i bruk... Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg