v240tic85 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 lurer på hvilken btr jeg bør ha på min fk motor!og hvordan den skal monteres! litt grønn på dette! men virker ikke som den får nåkk bensin får det står på bensintrykkregulator fra en b230f motor! har større turbo og datasprut! takker får hjelp! tar også mot tips på hvor jeg kan skaffe slikt Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Progressiv bensintrykksregulator (justerbar) av typen som er 1:1,2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 ingen som har en side å henvise til ett bra produkt?:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 lurer jeg og på! hehe! så d betyr at jeg ikke skal ha linjær altså? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 http://www.bilforumet.no/200-serien/104282-motorresept-p-280-300hk-i-b230ft-fk.html Punkt 5! :) Veit om en svensk "trim"-side som selger. Kommer selvsagt ikke på hva sida heter, men det er ikke kg. Trur jeg fant link når jeg leita gjennom tråder med olje catch-tank her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 KL-Racing ? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 kl racing har vell ikke progresiv btr? fant en på en norsk side! er dette et bra kjøp Autoshineshop.no Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 MISAB BILRESERVDELAR, MISOIL Motorolja, MISAB Batterier, Frgasare, Trimningssatser de har bolt-on regulatorer. men ville gått for 1:1,4 om man først skal gå til innkjøp Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 da va en sånn bestilt! vet du korr lang leveringstid dæm ha?? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 hvilken bestillte du? er 394HR bolt on? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 bestilte 394HR jeg! er den som er bolt on ja! 1:1,4! håper jeg får bilen til og gå skikkeli med den! kan jo kansje også være innspruten som ikke er justert rikti! nettopp kjøpt bilen så har ikke peil på hvordan map det er! og jeg har hørt at mega squirt ikke er så enkelt på volvomotorer Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twr Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Bruk linjær reg. når du kjører datasprut. Den skal kun kompansere for økt mottrykk i innsuget ( ladetrykket) Du må først velge store nok dyser og pumpe® Progresiv type 1:1.5 o.l skaper flere variabler underveis ettersom ladetrykket stiger. Orginalregulatoren holder ganske langt den. Torgeir W Wetterhus Racing // Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 så jeg kan da bare kjøpe en med sånn klokke på?? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Bruk linjær reg. når du kjører datasprut.Den skal kun kompansere for økt mottrykk i innsuget ( ladetrykket) Du må først velge store nok dyser og pumpe® Progresiv type 1:1.5 o.l skaper flere variabler underveis ettersom ladetrykket stiger. Orginalregulatoren holder ganske langt den. Torgeir W Wetterhus Racing // Hva vil ganske langt si? 250+?? Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Bruk linjær reg. når du kjører datasprut.Den skal kun kompansere for økt mottrykk i innsuget ( ladetrykket) Du må først velge store nok dyser og pumpe® Progresiv type 1:1.5 o.l skaper flere variabler underveis ettersom ladetrykket stiger. Orginalregulatoren holder ganske langt den. Torgeir W Wetterhus Racing // Hei du! Ser ut som du har litt peil. hehe. Kjører med det her 250-60 hk oppsett på min B230FK. Bruker 15G turbo, Har problem med att bilen napper og fjusker og til og med kan smelle når eg gir på og kommer over 0.9 i ladetrykk! Virker som den får alt for mye bensin? Bruker progressiv (1-1.4) men lurer på om det er bedre og kjøre linær her? Ruser på tomgang kommer eg oppi bensin trykk på over 6 bar på manometere. Noen innspel? Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.