Gå til innhold

940 turbo uten nøkkel

Ranger emnet


940turbo

Anbefalte innlegg

hallo! jeg har importert en 940 turbo fra tyskland! (smugla)

 

men klarte og miste nøkkelen min! det går bra, da jeg ikke trenger og starte den! pga skal ut med motor og girkasse! men er kjipt at rattlåsen er på! den sitter hardt oxo, da jeg har vridd ratte hardt rundt! er som og dra i en sterk gummistrikk!

 

skal prøve og få tak i nøkkel, men er ikke lett uten vognkort!

 

noen tips?

 

mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du i det hele tatt kan vri rattet er IKKE rattlåsen i inngrep.....da blir den helt låst...kan ikke rikke rattet en millimeter da....er jo bare å ta rammenummeret som er slått inn i B-stolpen på passasjersida og stikke til volvo og bestille nøkkel til den bilen.......gjorde det til min 740

Volvo 945Lt..

Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak

Volvo 740Tic..solgt

Opel Omega 3000..høggd

Opel Omega 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg og en kamerat tok i sammen, den går liksom ikke av! ratte er like hardt og dra rundt hele tida! kan dra det rundt begge veier! men er jævelig rungt! virker ikke som den ryker

 

Du vet at det blir tungt å dreie på rattet når bilen står stille og servopumpa ikke går? Sannsynligvis har dere allerede fått av rattlåsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du klarer å vri ratte så er ikke rattøåsen på.....men det er mulig du har knekkt den og den ligger å gnager eller noe sien den er så jævla tung...........jeg bare dro til volvo med rammnummeret som jeg fant på B-stolpen og dem ga meg en kode...som jeg tokk med til en nøkkel sliper...og han lagde en nøkkel... kosta 120kr eller no

Volvo 945Lt..

Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak

Volvo 740Tic..solgt

Opel Omega 3000..høggd

Opel Omega 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår