stian90 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg var så uheldig å tok på meg feil bukse til anledningen. Dama lånte bilen til mora si en dag og jeg satt på. Mora hennes oppdaga senere at jeg hadde greid å lage noen riper i skinnsetet. Jeg har lest flere topicer om akkurat dette, men jeg ble litt forvirra for det var så mange produkter som ble nevnt til veldig varierende priser. Er det noen måte å få fikset dette på? I tillegg er det den grusomste fargen man kan tenke seg på setene i tilegg, som sikkert ikke gjør saken bedre! Legger ved et bilde: ImageShack - Hosting :: 25032008674lp4.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Du kan jo prøve å ringe til Forside - Skinn, reparasjon og vedlikehold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Eller Leathermaster AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg