linren Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Bilen er en 85 316 helt ombygd til 86 325i turbo intercooler. Effekt ca 250-270hk. Diffbrems. 99% rustfri. Teknisk utrolig bra. Går billig ved pen kjøring. Nb ikke godkjent ombygd derav prisen.. Nesten nye hakkapelitta q piggfrie vinterdekk. Mangler sommerdekk. Har i dag fått ett bud på 30k men synes det er i minste laget. Selger den for 35000. Billigere bil kan vurderes som delbetaling. Bor i hedmark.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 få tak i noen bilder a.....en kompis er hypp:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Hvordan er motoren? Hvordan er den bygd? Kompresjon? Ladetrykk? Innsprut? osv osv.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Skal prøve å skaffe noen builder. Har ikke noe kamera..Motoren er stort sett org. Det er smidde stempler org på dem. O-ringet blokk og en ordentlig topppakning samt ekstra dyse og en prog bensintrykkregulator. Lader rundt 0,5kg. Skal man lade noe mere trenger man en større turbo da den som er der nå neppe klarer mere en maks o,7kg. Holder i allefall følge og vel så det med e36 m3 (med 0,5kg..) i aks. Har skrudd ned trykket nå til ca 0,35 noe jeg tenkte å bruke i vinter. Du skal i allefall lete lenge etter en så morsom bil for den prisen. Har testet den mot ett pra cossier (skulle liksom ha 300hk..)og denne går i allefall minst like bra som de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg tenkte på å bruke motoren i min bil.. Men, da må det være noe ordentlig. Ikke noe jalla. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 hvor i hedmark bor du? mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Det er ikke noe jalla!! Men skal du gjøre noe mere med motor så blir det fort dyrt. En værsting m20 turbomotor må du fort ut med 50k for. Hvis man kjøper ett datasprut kan man lae tett opptil 1kg og da begynner det å flytte seg.. Bor like ved vålerbanen (braskereidfoss..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hei. U've got Pm. Ring meg på tlf 95 17 36 82 Mvh Oddgeir Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Er bilen solgt??????? Hvilken mod er motoren? Bilder? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by linren Bilen er en 85 316 helt ombygd til 86 325i turbo intercooler. Effekt ca 250-270hk. Diffbrems. 99% rustfri. Teknisk utrolig bra. Går billig ved pen kjøring. Nb ikke godkjent ombygd derav prisen.. Nesten nye hakkapelitta q piggfrie vinterdekk. Mangler sommerdekk. Har i dag fått ett bud på 30k men synes det er i minste laget. Selger den for 35000. Billigere bil kan vurderes som delbetaling. Bor i hedmark.:) Jeg er også interessert:) Slenger du ut bilder blir jeg kanskje enda mer interessert:D Er litt langt å kjøre til Hedmark ser du;) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Har ikke kamera desverre. Skal se hva jeg kan få til. Motoren er fra 87. Den går så strøkent som en slik kan gå. Har forresten lånt bort bilen en liten tur i dag. har 0,35kg trykk nå. Han som lånte den hadde en liten kappkjøring (fy!!) med en ganske påkostet calibra turbo. Bmw`n dro fra hele veien.... Kjørte med o,6kg en stund og da gikk bilen VELDIG bra... Mer moro for denne prisen tror jeg neppe du kan få... Skal prøve og ordne bilder, men som sagt så er ikke bilen spesiellt pen (mangler litt lister etc...)men den er derimot veldig bra maskinellt og nesten rustfri. Jekkefester/kanaler er utsatt for rust på disse men på min er det strøkent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Bilen kan selges for 30k slik den står innen 27 nov...Det er den verdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Er bilen solgt enda? er veldig interessert! Hva med understell og interiør på bilen? Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Det er 325i understell med diffbrems. Bærearmer bak er det eneste som ikke er 325i (er trommelbrems på nå..) men har 325 bruer med skivebrems som følger med....Interiør er helt standard i grå velour. Noe slitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 ingen??Bud?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg