ActiveX Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei! Jeg har et lite spørsmål, og det er på hvordan man egentlig får av dør panelet. Ser det er flere som lurer på det, men kan ikke finne noen plass hvordan man egentlig får det av. Eneste jeg har fått til hittil er å få løst alt unntatt selve vindusveiveren. Har erfaring fra andre bilmodeller at det er en slags klemme bak sveiveren, men kan ikke finne denne på hyundaien min. Setter stor pris på svar! :) Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 dette lurer jeg også på, skulle gjerne ha hatt av dørpanelet Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Viss det er likt som på accenten så er det en klemme bak vindusveiveren. hehe. Det er noe drit å få av, jeg brukte et skrujern å bare presset den av på en måte. Lett når du først får det til. Men pass på å ikke miste klemmen. Skulle gått an å tegne her så kunne jeg har tegna hvordan den ser ut:) Siter Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk) BMW 523ia Touring Hyundai Accent 1996 Ford Sierra 1986 Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ja, er et helvete å få dette av. Går greit med den andre bilen min, men får det ikke til på elantraen. Nesten fristendes å bare knekke hele dritten av, men da vil den jo ikke fungere skikkelig etterpå. Er den klemmen langt bak selve dør dekselet? Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Nei er ikke bak trekket. Jeg pleier å skubbe inn litt på dør trekke, å viss du trykker tryne inn i døra så ser du den. Nå har jeg jo små jente hender så kanskje litt lettere for meg å nå den;) men ja, du trenger kanskje to skrujern, det er noe drit å få av. Brukte lang tid på å få det av og å få det på. Men trykk trekket litt inn så skal du nå den, prøve deg fram. Viss dette er likt som på accenten såklart. Siter Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk) BMW 523ia Touring Hyundai Accent 1996 Ford Sierra 1986 Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg