Gå til innhold

Fjerne vindusveiver

Ranger emnet


ActiveX

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et lite spørsmål, og det er på hvordan man egentlig får av dør panelet.

Ser det er flere som lurer på det, men kan ikke finne noen plass hvordan man egentlig får det av.

 

Eneste jeg har fått til hittil er å få løst alt unntatt selve vindusveiveren.

Har erfaring fra andre bilmodeller at det er en slags klemme bak sveiveren, men kan ikke finne denne på hyundaien min.

 

 

Setter stor pris på svar! :)

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er likt som på accenten så er det en klemme bak vindusveiveren. hehe. Det er noe drit å få av, jeg brukte et skrujern å bare presset den av på en måte. Lett når du først får det til. Men pass på å ikke miste klemmen.

Skulle gått an å tegne her så kunne jeg har tegna hvordan den ser ut:)

Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk)

 

BMW 523ia Touring

Hyundai Accent 1996

Ford Sierra 1986 Bilcrossbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er et helvete å få dette av.

Går greit med den andre bilen min, men får det ikke til på elantraen.

 

Nesten fristendes å bare knekke hele dritten av, men da vil den jo ikke fungere skikkelig etterpå.

Er den klemmen langt bak selve dør dekselet?

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nei er ikke bak trekket. Jeg pleier å skubbe inn litt på dør trekke, å viss du trykker tryne inn i døra så ser du den. Nå har jeg jo små jente hender så kanskje litt lettere for meg å nå den;) men ja, du trenger kanskje to skrujern, det er noe drit å få av. Brukte lang tid på å få det av og å få det på.

 

Men trykk trekket litt inn så skal du nå den, prøve deg fram. Viss dette er likt som på accenten såklart.

Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk)

 

BMW 523ia Touring

Hyundai Accent 1996

Ford Sierra 1986 Bilcrossbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår