s4nd3r Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 eg har ett gott intrykk av honda motoar, har agregat og snøvfres, slå maskiner, starta uansett. spesielt den på agregatet, om det er -10ute, og det er nede snøva, er de bare og drage en gang, kansje to. så startedet.. :) men er vell ikkje samme fabrikken som laga moped motoranne? så de spiller vell ingen rolle.. :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Sant dette, men det er jo en del forskjell på sykler da. Hvordan den er sperret, er jo vesentlig. Ser det er vist et bremse papir her oppe, dette er jo da effekt på hjulet. Vanligvis er den effekten du får oppgitt fra produsenten målt i motor å ikke på hjulet. Så å gå fra 15 til 30 hk i motor med "bare" fullt effektanlegg er ikke umulig. det skal godt gjøres og gå fra 15 til 30 hk på veiva med kun eff.anlegg.. eg har ett gott intrykk av honda motoar, har agregat og snøvfres, slå maskiner, starta uansett. spesielt den på agregatet, om det er -10ute, og det er nede snøva, er de bare og drage en gang, kansje to. så startedet.. :) men er vell ikkje samme fabrikken som laga moped motoranne? så de spiller vell ingen rolle.. :P honda lager ingen av sine mopedmotorer. Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 honda lager ingen av sine mopedmotorer. kven som lagar dei motoranne da? scania. hehe.. :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 skjønner ikke helt hvor du har dette tullet ditt fra.har du noen gang hatt lett motorsykkel? jeg har kjørt aprilia rs125 i 2 år.. kjøpte den ny og orginal fra forhandler. kjørte den en sesong helt orginal, på slutten av første sesongen kjøpte jeg et arrow effektanlegg. da gikk den litt bedre, men ikke noe voldsomt. i løpet av vinteren. gjorde jeg -kjøpte rave el. eksosventil -kjøpte 34mm forgasser. -kjøpte 34mm innsug uten snablen i luftfilterboksen. -kappet sperra i cdi -kjøpte m01(uplombert orginalanlegg) fra aprilia først da hadde den rundt 30 hk. så det er ikke bare å fjerne ting og tang. det må endel kunnskap til for å få dette til skikkelig. jeg brukte ca. en uke på å få tak i deler og montere alt. du har sikkert aldri satt deg på en lettmc... For det første, jo, har mye erfaring med lettsykkel, men ferdig med den tiden nå... Kjørte derimot Nsr da.. Har aldri sagt noe mot at det koster mye penger og tid å få en fp rs/nsr. Men du må da være enige om at de er PLOMBERT ned til 15hk? NSR 125: 28hk orginalt fra fabrikk.. I norge(og en del andre land) er dette gjort for å plombere den: plombert eksos, plombert cdi, plombert eksosventil styring.. Så når du kjøper fp versjonen av disse delene, vil jeg si at du tar plombene, og da får 28hk.. Så jo, har sittet på en lettsykkel, som du tvilte på.. skal jeg laste opp bilde? :( Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 i løpet av vinteren. gjorde jeg -kjøpte rave el. eksosventil -kjøpte 34mm forgasser. -kjøpte 34mm innsug uten snablen i luftfilterboksen. -kappet sperra i cdi -kjøpte m01(uplombert orginalanlegg) fra aprilia -kjøpte rave el. eksosventil hvorfor det? jo fordi ventilen som er der fra før plomberer eksosen -kjøpte 34mm forgasser. -kjøpte 34mm innsug uten snablen i luftfilterboksen. -kappet sperra i cdi hvorfor det? fordi den er plombert -kjøpte m01(uplombert orginalanlegg) fra aprilia hvorfor det? jo, det orginale eksosanlegget er jo plombert Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.