mkeey Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei! Som ny på forumet, ny på norske veier og ny generelt sett innen bil tenkte jeg at jeg kunne legge ut noen bilder av min bil. Håper noen har litt konstruktiv kritikk på hva jeg kan gjøre med den, og selfølgelig dersom noe er bra, kan dere gjerne si det og ;) Bilen er en 2001 modell Hyundai Coupe FX med en 1,6 liter motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Velkommen. :) Du kan lakkere midtkonsollen sort. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Med mindre hele bilen skal bli blå.. så synes jeg vel at Xander har litt rett.. passet ikke inn helt med blå konsol.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Enig.. Lakk den svart! Ikke lakker noe invendig :P Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Fjern vingen, lakker blådetaljen i interiøret svart og andre felger :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvite blinkers:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkeey Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Lenge siden jeg lagde denne posten nå ja, har blitt en del oppdateringer i det siste. Det som har blitt gjort: x Fjernet det meste jallautstyret inne i bilen. x Fått meg orginalvinge x 2x 10 toms smellbongbonger. x Ipod holder x Alarm og fjernstart x Nytt k/n filter. x Ny eksos, bremser, dempere +++ x EU-godkjent x Interegert VANNPIPE! Bestilt styling fra rs-consept, kommer i posten iløpet av de neste dagene. Da blir bilen svart som nøkken, og nye felger kommer på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Dette hørtes jo lovende ut.. og lo godt ang den vannpipa.. lol.. Har du bilder av denne installasjonen..er ufattelig nysgjerrig.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg