dublin Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Lurer på hvor man får kjøpt det jeg og evt pris for div varer innen Meguiars? bør man bruke den NXT for vær gang man vasker bilen eller bør man skifte litt? Er ikke den litt sterk for lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Meguiars finner du enten hos Jegard på nettet eller hos bilxtra som jeg vet om. NXT såpa er litt sterk i mine øyne, så jeg hadde benyttet en mildere såpe ved vaske etter polering, vet mange benytter NXT såpa hver gang uten at de syntes den ødelegger noe mht polishen, men i og med at lakken er glattere etter polering trengs den ofte ikke hver gang (kommer ann på hvor ofte du vasker også) Meguiars Gold class såpa er et greit alternativ. Om du sjekker nettsidene til jegard.no finner du priser der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvilken såpe er den absolutt mildeste? Samme hvilket merke Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvilken såpe er den absolutt mildeste? Samme hvilket merke Zalo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvilken såpe er den absolutt mildeste? Samme hvilket merke Vanskelig og si, det beste er vel å kjøpe en som kan blandes slik du vil ha den. F.eks denne: Chemical guys Citrus Wash & Gloss - 155,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Zalo Jeg håper virkelig dette var en dårlig spøk:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Zalo er vel den sterkeste såpen som finns hva angår fjerning av voks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dublin Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Tusen takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg har også vært en meguiars fan uten sidestykke, men ha nå blidt litt mere allsidig, anbefaler Optimum car wash:) men bruker også nxt såpa i foamgun:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg