lulle Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Skal momtere vindusheis motor..hvordan finner jeg ut hvor motoren skal festes, det er ikke noen hull fårr montering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Øh skal du bygge om fra manuelle til elektriske ? De elektriske motorene er popnaglet fast orginalt. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Øh skal du bygge om fra manuelle til elektriske ? De elektriske motorene er popnaglet fast orginalt. vet d..men har jeg hatt noe form for mal. kunne jeg ha borret hull å sotte i skruer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 spiller vel ingen rolle hvordan den skulle vært festa bare den virker sånn du fester den? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 spiller vel ingen rolle hvordan den skulle vært festa bare den virker sånn du fester den? d er ikke no problem å holde motoren dær den skall være å sette merke..me det er nu ikke bare å borre håll fra innersiden..det må være ganske nøyakti montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Da er det jo bare å gjøre bra forarbeid og være nøye under borring av hull :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg