Gå til innhold

Har ringt fra Iran i hele kveld

Ranger emnet


noldeeus

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ett år å en dag...første året som sagt e telefon terror, å første dagen på andre året e selvmordsbomber...still dere på en rekke å følg godt med, dette gjør eg bare en gang e det lærerene sier da:)

 

haha, LOL.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du er så ivrig på å fortsette på denne skolen og er heldig/uheldig å ikke kommer opp i selvmord aksjon. kan du godt ta bachelor grad og gå opp i examen til enten fly kræsjing i høye byggninger,plassere ei enorm bombe i en vestlig eid byggning eller drift å ledelse av terror organisasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller når telefonselgere ringer og leser det fine A4 arket sitt.. Når de er ferdige sier du bare.. "Vent litt så skal jeg hente mamma eller pappa" :D

 

det skjedde med meg en gang, de ringte fra et eller annet om forsikring og jeg hørte på fordi det jallt min sykkel, til slutt spurte hun om jeg skulle ha det så sa jeg bare "ehh.. trur du må snakke med ho mamma om det her"(er 13)

1989 VW Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere horer fra romania drev og ringte meg, plutselig tok det slutt en dag. noen som vet hva som kan ha skjedd??:D

 

de ville ha faren din i stedet...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår