lroedal Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Når det blir litt nærmere sommeren, skal jeg investere i skjerm i Poloen min! Men hva er den beste løsningen? Ekstern skjerm? Enkel-din spiller m/ skjerm? Dobbel-din m/ skjerm? Har enkel-din fra før, kan org.dekselet byttes, slik at det gjøres om til dobbelt-din? Hvor mye koster det i så fall? Har noen noen anbefalinger av spesifikke modeller å komme med? Hva kan jeg eventuelt vente å få igjen for spilleren jeg har nå, en Jvc Kd-Shx851? Setter pris på svar. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 enkel din med skjerm som kommer ut er det aller enkleste.. alpine iva-d105 f.eks Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Er vel kanskje det. Hvor mye kan jeg evt. forvente å få igjen for den gamle spilleren min da? Komplett.no - JVC KD-SHX-851 CD-Receiver, 4x70W Max, Digital forsterker, SD-kortleser Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 hmm.. jvc er ikke akkurat kjent for å være "good shit" men er jo bare å prøve å selge den det :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Den jeg har er det. ;) finner alt du finner i den Alpinespilleren til 4-5k, bare at det er lagt opp enklere, den er komplett uten noe ekstrautstyr og den har flere funksjoner ;) fikk tilbud om 2.5k, noe som forøvrig er helt greit... Er det noe annet jeg må passe på med amerikanske modeller av dvdspillere enn sonen, forresten? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 radioen.. jaja, den du har er toppmodellen til jvc, men jeg hadde heller kjøpt no pioneer eller alpine.. lyden i jvc er ikke bra ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Radioen er det heller ikke farlig med, så da vet jeg det. ;) Det hadde du ikke sagt om du hadde hørt anlegget mitt. ;) Det er ingenting i forhold til ditt (:P), men spiller fint fordi. ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Pioneer AVH-P4900DVD <- Er den noe å satse på? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 hehe, skal legges til at jeg er litt sær når deg gjelder lyd ;) aldri testa den pioneer spilleren.. men pioneer er jo ganske gode på multimediaspillere :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg