ealoken Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 kjenner jeg ble skikkelig forbanna her nå. Er det din bil Pedal ? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 trenger vell ikke å være pedal sin selv om han leverte inn anmeldelse. Kan hende at han var den første som tok initaviet(?) og ringte Mr. Blåmann! uansett så får vi håpe at tullingen får seg en smekk på pungen '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 nå må dere være snille med han, se den kule kjerra han har pimpa sammen da! ha ha jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Er vel ikke en plikt å si ifra til politiet for hver jævla ting vel? Nå får dere skjerpe dere, anmelde en 16åring fordi han ville få noen ukeslønner i finnerlønn. Hadde det vært min bil hadde jeg blitt sjeleglad bare jeg hadde fått vite hvor den stod. At politiet ikke blir blandet ser jeg på som en bonus, da biltyver stort sett får klapp på skulder av snut. Nå kan man istedenfor vente på biltyven og gi han litt skikkelig straff Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 synd at 16 åringer i dette landet ikke får straff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Var det kødd eller?? Forbanna drittunge ivertfall! Faen meg jævli unødvendig å lage sånne tråder som dette... Digget at han ble anmeldt da hvis han virkelig ble det da.... Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Er vel ikke en plikt å si ifra til politiet for hver jævla ting vel? Nei, kun hvis det er ulovlig. Nå får dere skjerpe dere, anmelde en 16åring fordi han ville få noen ukeslønner i finnerlønn. Hadde det vært min bil hadde jeg blitt sjeleglad bare jeg hadde fått vite hvor den stod. Hadde du virkelig blitt glad om noen hadde latt en gjeng narkiser herpe på bilen din noen uker, når han som fant den egentlig bare kunne gå til politiet og gi deg bilen tilbake på en dag? At politiet ikke blir blandet ser jeg på som en bonus, da biltyver stort sett får klapp på skulder av snut. Jada, klart de gjør. Og det er gøy å sitte i fengsel. Nå kan man istedenfor vente på biltyven og gi han litt skikkelig straff Evt. gir han deg "skikkelig straff". Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Nå får dere skjerpe dere, anmelde en 16åring fordi han ville få noen ukeslønner i finnerlønn. Hadde det vært min bil hadde jeg blitt sjeleglad bare jeg hadde fått vite hvor den stod. tjaa. han fortjener en liten smekk på pungen. ingen bøter, men heller ingen finnerlønn!Også er det tryggere om bilen står hos politiet mens du venter på å ha tid til å hente den. At politiet ikke blir blandet ser jeg på som en bonus, da biltyver stort sett får klapp på skulder av snut. Ja.. det også gir dem noen kr så dem kan starte et nytt liv.. nei, tror nok gutta der for straffen sin jeg! Nå kan man istedenfor vente på biltyven og gi han litt skikkelig straff Også hvor kos hadde det ikke vært om plutselig 7 andre personer i full "lykkerus" stått rundt deg.. Noe sier meg at de da ikke hadde stoppa før du hadde vært mindre levendes etterpå. '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Bare så dere skal få svar på det dere lurer på, så var det flere som så den bilen hos noen her vi bor som er narkomane eller noe i den duren. Og etter det jeg har fått høre så er IKKE denne bilen stjålet, bare sånn info ! Ser dere har blitt sure her. Er heller ikke jeg som har skrevet mesteparten på siden her, men en kamerat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Sa ikke du at eieren var funnet og du fikk finnerlønn? ro ro til fiskeskjær..? 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Nei, det er ikke noe ro , ro til fiskeskjær. Ser at folk skal anmelde og tenner helt på alle plugger her, så kan like gjerne si det som det er. Btw så er jeg EN av mange som så at det sto en supra der da garasjen sto åpen, så er ikke bare jeg som har skrevet her. Og den er som sagt IKKE stjålet, men sto i garasjen til noen litt tvilsomme folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Nei, det er ikke noe ro , ro til fiskeskjær. Ser at folk skal anmelde og tenner helt på alle plugger her, så kan like gjerne si det som det er. Så det var løgn at du hadde fått dusør da? Blir jo spennende med avhøret. :) Et lite tips, når du kjeder deg, gjør heller litt lekser enn å drive på sånn. -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprafunnet Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det var ikke jeg som skrev det dusør greine. Hvem er det som er anmeldt for dette? Er jo ikke akuratt noe å uroe seg for da jeg ikke har gjort noe ulovlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jeg vil bare informere om at det er kompisen min som har skrevet alt det dumme som har blitt skrevet med min bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det var ikke jeg som skrev det dusør greine. Hvem er det som er anmeldt for dette? Er jo ikke akuratt noe å uroe seg for da jeg ikke har gjort noe ulovlig ! hvem skrev det da? tanta til kusina til de tvilsomme tyvene? jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg