golbergen Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 har en GMC vandura 6.2 diesel, med gåen topp pakning! Er dette arbeid jeg kan klare selv? Hørt på verksted, og de skal ha 20.000 ca. grunnet at det tar mange timer. og er et krevende arbeid. Men har også tenkt på å bytte motor (vist motor fåes tak i til ikke altfor mange gærninga) Hva vil være best, en motor som er i bra stand, eller å bytte pakninga? hva vil koste minst, ta minst mulig tid og aller mest, best resultat?? på forhånd takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Om din motor er gått mye og du finner en motor som er gått halvparten av din, og er i _GOD_ stand, hadde jeg satsa på å bytte motor. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Gjør som meg, bytt motor... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Eller du kan følge denne oppskriften: TOPPAKNINGS BYTTE - beskrivelse - Offroad.no Og ellers masse nyttig 6.2/6.5 info: Nyttige tråder/emner/linker - Offroad.no Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Motorrommet i en Chevy/GMC van er uegnet til å huse annet enn en uslitelig 2-sylindret industrimotor, noe som sikkert er årsaken til at det er så mye dårlige motorer i van. Man orker rett og slett ikke å gjøre annet enn å fylle på spylevæske. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 sant det, man finner jo nesten ikke oljepåfyllings lokket hvist ikke man vet hvor det er fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golbergen Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 hvor mange timer brukte du? og hvor masse måtte du ut med av div forann motor? tok du den fram og ut, eller ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 hvor mange timer brukte du? og hvor masse måtte du ut med av div forann motor?tok du den fram og ut, eller ned? Hvis det er meg du tenker på så har jeg brukt flere år og er ikke ferdig på lenge enda: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/84681-reodor-f-chevy-van-nothing-beats-cubic-inches.html Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo opel Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 har byttet toppakninger på en slik en,litt trang,men det går greit. bruker ei helg ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golbergen Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 ok.. og da, hvor stor erfaring fra før med bilskruing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg