Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat det som var planen min. Drømmer om stor garasje med lift, og plass til alt verktøyet mitt. Nå har jeg litt i kjelleren, litt på altanen og litt på jobben.

 

Og jo. Pga jeg HAR Mini, trenger jeg stor garasje. Hadde jeg hatt en "vanlig" bil, hadde jeg ikke giddet å mekke :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det :) Du angrer ikke om du kjøper deg en Mini Cooper S. Morsomste bilen du får uten å blakke deg helt :D

 

 

da er den jo både morsom og Pen!;) Fint interiør har den og.

 

er det noen typiske feil på disse bilene? eventuelt mye feil på di?

å hvordan er den på vinterføre?:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mads sl: Hehe... Fått montert diverteren forresten?
Den ble montert på fredagen, gikk veldig greit å få på slangene og den ser veldig bra ut. Koblet også på sprayeren, tror en må kjøre veldig hard før en merker noe av den.

 

Fikk også montert stripe på panseret på lørdagen....

 

Skal legge ut noen bilder i tråden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerdejuni: Skal nok prøve å beholde den, men har plutselig klart å overtale damen til å like Lotus Elise & Exige. Så lurer på om jeg må "smi mens jernet er varmt". Ferdinand har vel noen rå biler inne tenker jeg.

 

 

Lurer på hva Posten driver med for tiden?

Dysene mine har brukt 1 mnd fra USA. Helt latterlig. Men nå er de endelig ankommet NORGE :D Tipper jeg har dem i løpet av neste uke.

 

30.05.08 13.58 Lagt til fortolling 0024 OSLO

30.05.08 13.58 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO

30.05.08 13.35 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

30.05.08 10.29 TIL FORTOLLING 0024 OSLO

30.05.08 10.29 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0024 OSLO

 

Men synes Posten er forferdelig ustabil. Bestilte meg en Starbucks kaffekopp fra USA i forrige uke, og den fikk jeg i postkassa i går! Hmm... Blir aldri klok på postsystemet.

 

Venter fortsatt som en unge på GRS intercooleren. Ble jo sendt forrige uke, så tipper den dukker opp neste uke (forhåpentligvis), med mindre Posten skal bruke laaaang tid på fortolling etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble montert på fredagen, gikk veldig greit å få på slangene og den ser veldig bra ut. Koblet også på sprayeren, tror en må kjøre veldig hard før en merker noe av den.

 

Fikk også montert stripe på panseret på lørdagen....

 

Skal legge ut noen bilder i tråden min.

 

 

Nice.... Håper du ble fornøyd med kjøpet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår