Gå til innhold

søl!

Ranger emnet


loyfah

Anbefalte innlegg

Skulle kjøre ei tuppe hjem fra fest idag og når vi hadde kjørt et stykke klarer hun å søle ut vodkaen sin i bilen min.

kom rimelig mye på armlene, men kom en del på stolene.

Noen som har en ide av hva jeg kan gjøre ? er redd for om dette sitter i stoffet at det kan overtid avgi en ekkel duft osv.

Har allerede tørket med papir og klut. Tror jeg skal støvsuge imorgen. Forslag tas imot!

Mvh

Aksel

 

Notattilmegselv: kjøp festbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv erfart at Autoglym sin interiør rens er ganske så god :)

 

Fjerna lett colasøl(svæææær flekk som hadde vært der i 2 - 3 år) + andre diverse møkkflekker med Autoglym rensen. Lukta godt i bilen etterpå gjorde det også! :D

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm. bilen har bare kjørt litt over 100mil, trenger jeg å tepperense den da? :P iallefall fant meg en interiørbørste på europris, den var relativt liten med hadde børstehår som ikke voldtok setene. Handlet inn autoglym sin og vasket i vei. Vasket vekk nybil lukten med det samme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt folke vond om noen søla sprit i nye bilen min, når den er så ny som denna. Da hadde jeg satt bort jobben og sent regninga til den personen som søla. Enkelt og greit.

Meguiar's All interior Cleaner og børsten dems får bort det mest utrolige. Mer enn hva man tror. Fikk en "aha" opplevelse på jobben for litt sea. Fikk inn en bil som rattet og setene var helt svarte av møkk og lignende. Der fikk jeg bort alt og bilen lukta reint også :)

 

Edit: Var skinn seter i den bilen. Er det skinn i bilen din?

Audi 100 TQ Banebil under bygging

VW Caddy 1.9 1998

[x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001

[x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988

Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm. bilen har bare kjørt litt over 100mil, trenger jeg å tepperense den da? :P iallefall fant meg en interiørbørste på europris, den var relativt liten med hadde børstehår som ikke voldtok setene. Handlet inn autoglym sin og vasket i vei. Vasket vekk nybil lukten med det samme :p

 

 

Hvem vil vaske bort nybil lukt? Er nok vanligvis ikke nødvendig etter så lite kjøring men måtte rense skinnsetene etter ca samme kjørelengde. De var riktignok lys beige men ganske overrasket over at de var blitt så fort møkkete. Mørke jeans er ikke noen god kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår