Heine Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt rele til bensinpumpe nå i påsken ? Eventuelt andre reler som kan benyttes ?? Hvor sitter dette relet ? Jeg har Omega 96 mod 2l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt rele til bensinpumpe nå i påsken ?Eventuelt andre reler som kan benyttes ?? Hvor sitter dette relet ? Jeg har Omega 96 mod 2l Du skal nok ikke se bort fra at en del bilskroter har åpent i påsken pga frist for skroting. Releet sitter nok i releboksen under panseret. Det er den trekantede plastboksen foran på førersiden. Releet skal angivelig være lilla tror jeg: Omega Owners Forum - Omega Technical Info Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Omega Owners Forum - X25XE and X30XE Engine Bay Relay Box layout Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heine Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Har nå byttet rele (lila) ... ??? sitter rødt rele v siden av denne...noen som aner hva dette er til...Har også åpnet loket til bensinpumpe, er det passe enkelt og bytte denne pumpen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heine Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Fikk til slutt ut bensinpumpen, slo litt på den m hammer så startet den igjen (må nok byttes asap) men.....problemet er lokalisert HIPP HIPP HURRA Takk for hjelp Heine SLUTT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg