Bjornsen Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hei! Anlegget består av Pioneer Avic X-3 2 stk Rockford Fosgate 15" P3 1 stk Kicker ZX2500.1 1 stk HC 2000 Batteri (byttet ut med det orginale) 50mm2 Ground Zero Kabelsett Jeg satt i HC2000 batteriet idag, og det ble ingen forskjell fra batteriet jeg hadde hat fra før. Dette var ett på 850A kortsluttnings strøm? Jeg har ikke kondensator. Og ikke byttet ut kablene fra dynamoen til batteriet. Men byttet ut jordings kabelen fra batteriet til jord med en 50mm2. Men alikevel når jeg guffer på, blinker lysene i bilen, og bassen popper når jeg guffer enda mer på. Jeg kan ikke si jeg har merket noe forskjell fra den på 850 til den på 2000.. Hva må jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 hvor i vestfold bor du? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornsen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 hvor i vestfold bor du? Borre-2 sek fra horten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 okei.. kan sikkert ta å se på det :) har samme batteri i bilen min :) hjelper nok hende det hjelper å oppgradere litt mer kabling ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornsen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 okei.. kan sikkert ta å se på det :) har samme batteri i bilen min :) hjelper nok hende det hjelper å oppgradere litt mer kabling ;) Gjerne det:) Det hadde vært knall. Tror du det er kablingene? og ikke noe annet:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 neppe.. :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornsen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 neppe.. :) Du får skrike ut når du har tid. Jeg har tid nå, og utover kvelden. Og etter seks i mrogen engnag tror jeg.. Jeg har ett verksted det går ann å være på. Med mindre du har ett selv? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 har verksted, men ikke i nærheten her :) i kveld passer egentlig ikke, men kan ta en tur i morra jeg.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornsen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 har verksted, men ikke i nærheten her :) i kveld passer egentlig ikke, men kan ta en tur i morra jeg.. Da tar vi hos meg da rundt 18 - 19 tiden? ^^, Veit du hvor Ulf Hansen AS er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 er ikke det ved bakkenteigen? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornsen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 er ikke det ved bakkenteigen? Stemmer:) Forbi bakkenteigen og første til høyre :) også neddi der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 okei, det skal jeg finne.. vurderte egentlig en tur nå, men tror jeg får drøye til i morra :) hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornsen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 okei, det skal jeg finne.. vurderte egentlig en tur nå, men tror jeg får drøye til i morra :) hehe Hadde vært knall om du hadde kommet nå :) er så fuckings gira på å få det i orden. Jeg stikker ned på campino kjøper 2 kebabruller? Spanderer en kebab rull på'ræ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 hehe, akkurat spist :p menneh.. greit da.. kan komme en tur.. er der om 5-10 min.. noe spess jeg skal se etter? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornsen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 hehe, akkurat spist :p menneh.. greit da.. kan komme en tur.. er der om 5-10 min.. noe spess jeg skal se etter? Nei bare kjør ned første der du ser skiltet. Heeeeelt i bunn.. Når du følger veien ser du bygget.. Så er i bunn venter der jeg :) Takk skarru ha ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg