Caprice Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 virker som om det er forskjellige ledninger til baklysa på alle 240'r, så dro og henta meg hele baklysnettet. så er det noen som kan fortelle meg om de baklyskontaktene vil funke på alle 240 baklys? og aller viktigst, en forklaring på hva alle ledningene inn er til..? ledninger inn: venstre baklys: Høyre baklys: takker; -cas- Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Er vel samme ledningsnett på alle vel? Hvertfall på de jeg har hatt.. Null forskjell der. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Har du sjekka de koblingsskjemaene jeg sendte deg? Ellers får du bare koble de på baklysene og teste med strøm på:p Edit: Gul er visst bremselys, ene svarte er ryggelys, den grønne er ihvertfall blinklys på venstre sida, så da er vel den blå blink på høyre sida. Brun er parklys + skiltlys. hvit er tåkebaklys, men det har jo ikke du hverken bryter eller ledning til. Hva den røde og den andre gule er til vet jeg ikke. Detta bare spytter jeg ut fra det jeg ser på koblingsskjema fort og gæli nå altså. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg