Gå til innhold

Skilt med skrift?

Ranger emnet


Loezor

Anbefalte innlegg

Blæ... Er ikke dette diskutert i hjel tusen ganger tidligere?

 

Sett deg i sofaen og ta deg ei peanøtt sammen med oss andre da vel. Alltid koselig å kunne være sammen om å tilføre en tråd ingen verdens ting :) Men vi må ikke bli ufine, for da blir det ferie.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i sofaen og ta deg ei peanøtt sammen med oss andre da vel. Alltid koselig å kunne være sammen om å tilføre en tråd ingen verdens ting :) Men vi må ikke bli ufine, for da blir det ferie.

 

Jeg får kjeft fordi jeg visstnok er ufin hver gang noen bumper en eldgammel tråd eller spør om noe som andre har spurt om tusen ganger før, så jeg begynner å bli vant til det.

 

Men joda, jeg inntar herved sofaen og gomler munngodt sammen med deg, Reodor.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kjeft fordi jeg visstnok er ufin hver gang noen bumper en eldgammel tråd eller spør om noe som andre har spurt om tusen ganger før, så jeg begynner å bli vant til det.

 

Men joda, jeg inntar herved sofaen og gomler munngodt sammen med deg, Reodor.

 

Siden når ble du moderator på bilforumet... Joda, jeg husker den :D Da er det annerledes på milforum. Der overgår man hverandre i moderere sin makker, i all vennskapelighet. Det er spesielt én TBF man skal vokte seg vel for å uttale visstnok...

 

Lakrisbåt Dr Juris?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Gammel tråd, men har ikke mer å gjøre på jobb så hiver bare inn min erfaring ^^

 

En kompis av meg ble stoppet av Onkel Politi for å ha "Playbård" på skiltet sitt fremme. Eneste betjenten gjorde var å flire litt, si at det var egentlig ganske tøft for så å si at han burde helst skifte tilbake til kjøretøyets originale skilt.

 

Kan ha vært betjenten som hadde en meget god dag, eller at kompisen min hadde kun "lekeskiltet" sitt fremme på bilen.

 

Ikke vet jeg, er blank på de fleste lover og regler. :>

1991 VW Golf 2 GTD

1980 Ford Granada 2.0 - Selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at du kan ha skriftskilt både fremme og bake. Bilen må ha normale skilt for at man skal kunne identifisere den, f.eks. hvis du svinkjører eller noe lignende. Men regner med at hvis du har skriftskilt på, og du har nummerskiltene i vinduene, så skal det gå bra.

Spørs bare om politiet du møter er hestkuk eller ikke ^^

1991 VW Golf 2 GTD

1980 Ford Granada 2.0 - Selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår