OddiS Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 noen som har et orginalt eksos anlegg, eller et anlegg dere veit går igjennom en eu godkjenning, som jeg kan leie, eller kjøpe? Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 regner med at det er til corrado G60. Er et stykke ned til deg... Hvor mye av anlegget trenger du? I beste tilfellet så kan du dra på Svendsen eksos og få mekka sammen noe. Cat-back system på min kostet 3500 ferdig montert Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 jeg har en ny mellompotte fra milltek hvis du er intr. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 regner med at det er til corrado G60.Er et stykke ned til deg... Hvor mye av anlegget trenger du? I beste tilfellet så kan du dra på Svendsen eksos og få mekka sammen noe. Cat-back system på min kostet 3500 ferdig montert jeg trenger i hoved sak hele anlegget... jeg er kansje litt noob, men hva vil cat-back system si, har hørt utrykket flere ganger før men aldri fått med meg hva det vil si Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 FRA katalysator og bakover Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 ahh... selvsagt... ligger litt i ordet der ja... :p får vel bare dra innom der, og se hva de kan få til. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 bruker denne tråden litt..jeg trenger katalysator til min 2.0l 16v. Motorkode 9a, 92mod. noen som vet om noe? hørte på møller, der skulle de ha 5800,-, hørte også på en uorginal, den kom på i overkant av 4000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Awesome GTI Store UK - VW Corrado 2777,- kr. + frakt Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg