Morten_740 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 ja nå har jeg hatt bilen min inne på eu-kontroll, jeg fikk bedre resultat enn forventet :p abs-lampa mi begynner å lyse etter at jeg har kjørt noen meter. lurer litt på hva det kan være som er galt, noen idè?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Kan være en sensor som er gåen. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Men hvordan kan jeg finne ut om en er gåen? og hvilken som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Søk litt rundt her på golf 3 forumet for og finne ut hvordan du måler på sensorene til absn.. Hadde problemer med den selv.. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 er bare å dra til ditt nærmeste merkeverksted, så kobler de datamaskinen til, og finner ut hvilken som er gåen og om det er andre feil:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshimura Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 du kan måle sensorene selv med et multimeter,ta av kontakta på en sensor og drei hjulet. Så burde du få utslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg