Gå til innhold

Turbonetics vs Garret

Ranger emnet


vectra.turbo

Anbefalte innlegg

oj en topic som kommer til å starte krig :p netics finnes det god mulihet for service på ja :) GTK serien er vell det råeste av turboer og få tak i idag men gud dem koster peng.

 

Er ikke så sinnsykt mye råere enn andre turboer akkurat. Vi var avgårde å bremsa motoren til en kamerat av mer her med en gtk og en netics T serie. Var ikke akkurat revlusjonerende for så si det sånn... De små gtkene er ikke noe vits i å handle, kjøp heller en vanlig netics T serie. GTK blir først intressant når du kommer opp i en T72 pga trim. De er nok noe bedre på surthing enn en vanlig T serie.

De koster ikke vestentlig mere enn en vanlig T seie m kuler.

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begrensa hvor mye bedre turbo tenkologien kan bli sånn over natta... Jeg hadde tenkt til å handle GTK selv, men etter å ha sett åssen den presterte er de andre T seriene like gode. Det som er dumt med en GTK 650 som jeg hadde tenkt på er at den kun kommer i P trim. Så det ble en T serie m kuler på meg...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid vært skeptisk til kulelager, men dette funker gull dette? tenkte på holdbarhet, ladetrykk...

 

Spørs hva en tenker på. En god gammal glider tåler jo mere "dritt" enn en m kuler gjør da. Men så holder en turbo m kuler til gjengjeld bedre på høyrere ladetrykk osv. Om turboen blir brukt slik den skal og ikke blir utsatt for noe den ikke er beregna for så holder kuler bedre. En glider holder der en med kuler kansje hadde ryki om den blir utsatt for noe den ikke er beregna for, tenker på tempraturer, for mye turtal osv.

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for snakka med kai i sta, så blir kansje en med kuler på meg ;)

 

Stemmer hva for størrelse skal du ha da...?

Han fikk inn en hel haug m turboer her om dagen så har d meste på lager nå trur jeg...

Greiest å handle av Kai fordi han har alltid deler på lager og kan levere nesten 24/7.

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår