vectra.turbo Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Som topic. hvilken anbefales, Garret GT serien eller netics GTK? GTK`en er jo fin å se på da :rolleyes: Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Spørs hvor stor turbo du skal ha... Netics får man deler til ihvertfall.. Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 skal rekke til 500 hk. Med deler så tenker du reparering? har hørt at når en kulelagra Garret tar kveld, er det bare å kjøpe ny turbo, istede for å prøve å fikse den.. Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Ja han tenker på reparering :) sånn hvis noe skulle bli ødelagt så har man mulighet til å fikse den, istedenfor som du sier å måtte kaste hele greia og kjøpe seg ny! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 oj en topic som kommer til å starte krig :p netics finnes det god mulihet for service på ja :) GTK serien er vell det råeste av turboer og få tak i idag men gud dem koster peng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 oj en topic som kommer til å starte krig :p netics finnes det god mulihet for service på ja :) GTK serien er vell det råeste av turboer og få tak i idag men gud dem koster peng. Er ikke så sinnsykt mye råere enn andre turboer akkurat. Vi var avgårde å bremsa motoren til en kamerat av mer her med en gtk og en netics T serie. Var ikke akkurat revlusjonerende for så si det sånn... De små gtkene er ikke noe vits i å handle, kjøp heller en vanlig netics T serie. GTK blir først intressant når du kommer opp i en T72 pga trim. De er nok noe bedre på surthing enn en vanlig T serie. De koster ikke vestentlig mere enn en vanlig T seie m kuler. Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Turbonetics T serie med ballbearing er veldig bra,slitesterk som en toyota motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 jeg har alltid vært skeptisk til kulelager, men dette funker gull dette? tenkte på holdbarhet, ladetrykk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Er begrensa hvor mye bedre turbo tenkologien kan bli sånn over natta... Jeg hadde tenkt til å handle GTK selv, men etter å ha sett åssen den presterte er de andre T seriene like gode. Det som er dumt med en GTK 650 som jeg hadde tenkt på er at den kun kommer i P trim. Så det ble en T serie m kuler på meg... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 jeg har alltid vært skeptisk til kulelager, men dette funker gull dette? tenkte på holdbarhet, ladetrykk... Spørs hva en tenker på. En god gammal glider tåler jo mere "dritt" enn en m kuler gjør da. Men så holder en turbo m kuler til gjengjeld bedre på høyrere ladetrykk osv. Om turboen blir brukt slik den skal og ikke blir utsatt for noe den ikke er beregna for så holder kuler bedre. En glider holder der en med kuler kansje hadde ryki om den blir utsatt for noe den ikke er beregna for, tenker på tempraturer, for mye turtal osv. Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 AC:Ja jeg satser også på T-serie bb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 ja for snakka med kai i sta, så blir kansje en med kuler på meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 ja for snakka med kai i sta, så blir kansje en med kuler på meg ;) Stemmer hva for størrelse skal du ha da...? Han fikk inn en hel haug m turboer her om dagen så har d meste på lager nå trur jeg... Greiest å handle av Kai fordi han har alltid deler på lager og kan levere nesten 24/7. Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 AC:Ja jeg satser også på T-serie bb Størrelse da..? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.