knedal Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Fant ut at jeg hadde AS2 lydanlegg i bilen min i dag. Og for dere som lurer, JA det er bare å sette inn ny spiller uten modifikasjoner, har prøvd en 7 år gammer 1DIN spiller og en relativt ny 1DIn spiller i dag uten problemer. Det er bare å trekke kablene ut av den gamle spilleren og sette dem rett inn i den nye spilleren så lenge du har standard ISO kabler som følger med stortsett alle spillere i dag. :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knedal Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Joda helt grei turbo det, men har ikke noe spesielt god erfaringer med mitsu(ikke expert, bare erfaringer)... Men nok om det, til vanlig bruk er nesten kina turbo også ok=) (ikke det at jeg mener mitsu er kina turbo:race ) Hvordan tåler den org. klutsjen alle nm.? Har ingen dårlige erfaringer rundt oppgraderingen med tanke driveverk eller clutch. Virker som bilen tåler noen hester til. Ang toppakningen; Hadde bilen oppe og så under den i helga, det renne en del vann under bilen, ca midt helt inntil torpedoveggen og jeg mistenker det kan være noe som kalles varmekranen. Det forteller i allefall enkelte, i andre forumer. Er ikke helt sikker på funksjonen til denne varmekranen, men skal nok få dette sjekket snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 vannpumpe? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 noen oppdatering her? Den leaken er nokk krana som styrer flow inn til varmeapp. den er 0 stress og bytte:roll: Ta kontakt når du har undersøkt med koni demperane.. ref bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 På Saab 900`n jeg hadde (1995 modell) sprakk faktisk ene slangen som gikk fra varmeapparatet og inn i torpedoveggen. Skvatt litt når det kom opp på kjørecomputeren: Lågt nivå kylvätska. Åpnet panseret og det røk som f***. Men reparasjonen var en slange til 50,- :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Litt gammel post, men: noen som har forbruksmålinger på 9-5 2,3t? Gjerne med og uten trim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knedal Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Kan vel svare på denne selv om bilen er solgt. På langkjøring kom jeg ned i 0,7l på mila, da med trim og en del forbikjøring. På bykjøring var forbruket ca. 0,9 l på mila, med trim og forsiktig kjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg