Ghostface killah Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Noen som vet om bilder/linker/info om V8'er i ascona b?:) Har en ascona b som skal under vinkelsliper'n til vintern så jeg driver med litt forrarbeid;) Siter - Suzuki GT 100 - Opel Ascona B (prosjekt) - Audi 90 quattro (86mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Noen som vet om bilder/linker/info om V8'er i ascona b?:) Har en ascona b som skal under vinkelsliper'n til vintern så jeg driver med litt forrarbeid;) har ikke bilder, men vet det er "populært" med 3,5 liters v8 fra Land Rover, om ikke jeg tar feil... vil tro det er et idiotisk prosjekt om du skal ha gode kjøreegenskaper, men det er jo sabla stilig da =D legg ut bilder av asconaen din da!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostface killah Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 har ikke bilder, men vet det er "populært" med 3,5 liters v8 fra Land Rover, om ikke jeg tar feil... vil tro det er et idiotisk prosjekt om du skal ha gode kjøreegenskaper, men det er jo sabla stilig da =D legg ut bilder av asconaen din da!! :) Ja hørt litt om dette med land Rover motoren jeg også. men hvorfor en Land Rover V8? Kjøreegenskaper har jeg ikke fra før av heller så det går nok bra;) Den står under 2m med snø så det blir dårlige bilder:P Siter - Suzuki GT 100 - Opel Ascona B (prosjekt) - Audi 90 quattro (86mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Ja hørt litt om dette med land Rover motoren jeg også. men hvorfor en Land Rover V8? Kjøreegenskaper har jeg ikke fra før av heller så det går nok bra;) Den står under 2m med snø så det blir dårlige bilder:P hvorfor Land Rover motoren, vet jeg ikke, den er vel så liten at den får plass ved få modifikasjoner? ville hvertfall kje prøvd meg på en bigblock i en ascona da.. =P 2meter snø? ikke akkurat det føre den bilen er best på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 vil tro det er et idiotisk prosjekt om du skal ha gode kjøreegenskaper, Tror ikke det blir så galt, motoren er i alu og veier ca. 150kg. En CIH veier omtrent det samme. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostface killah Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 hvorfor Land Rover motoren, vet jeg ikke, den er vel så liten at den får plass ved få modifikasjoner? ville hvertfall kje prøvd meg på en bigblock i en ascona da.. =P 2meter snø? ikke akkurat det føre den bilen er best på :D Plass er nok noe av grunnen ja. Har vert digg med en bigblock i ascona da;) når det sitter en 2liter orginal så er nok snø noe av det beste;) Siter - Suzuki GT 100 - Opel Ascona B (prosjekt) - Audi 90 quattro (86mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostface killah Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Noen som vet om V8'er til salgs? komplett v8 motor/gir.¨ Noen som finner noe på nettet så si i fra:D Siter - Suzuki GT 100 - Opel Ascona B (prosjekt) - Audi 90 quattro (86mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Rover V8 - Wikipedia Rover V8 engine - Wikipedia, the free encyclopedia Disse fem bildene ligger der på ubestemt tid. Hvis de henger på den veggen fortsatt skal jeg ta nye bilder en dag. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostface killah Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 ÅÅÅÅ fy f/*n!! den var rå!!:) general motors som bygge v8er ja. det forklarer jo litt hvorfor mann bygger v8er i en ascona b:) Siter - Suzuki GT 100 - Opel Ascona B (prosjekt) - Audi 90 quattro (86mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Rover V8 - WikipediaRover V8 engine - Wikipedia, the free encyclopedia Disse fem bildene ligger der på ubestemt tid. Hvis de henger på den veggen fortsatt skal jeg ta nye bilder en dag. bare synd det var en ascona A da =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg