VeeDub Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Man kan jo håpe!! (Selv om skuffelsen blir større) http://www.glomdalen.no/nyheter/article792894.ece >> Zoom inn på Golfen som står med 'rumpa' til << Får dra på politi stasjonen å forhøre meg om dette om jeg ikke har hørt no til jeg er ferdig på jobb Syns ikke det ser ut som 90 dører, men skygge? Noen som er sånn CSI flinke med data'n å klarer å gjøre bildet klarere? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 det så farlig likt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Det så stygt likt ut... dra å sjekk? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Heisann.. Forstørret bilde.. legger det ved.. ser mer ut som grønn. men det kan jo være lyset som gjør det. ikke vet jeg Fikk det ikke bedre enn dette.. så Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Noen på vortex som gjorde bildet bedre, ser farlig likt ut. Skal dra på politi stasjon strax. Nesten så man kan se den VW-Audi club merke jeg har på høyre bakrute, hvit sirkel. Og Grue er vel bare en halv annen mil herfra også.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg har mine tvil, men som du sier er det verdt et forsøk... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 det der er ikke 88/90 dører :).. det kan det ikke være.. har levd med "donald" speilene 1 år nå..kjenner igjen de:) ser jo ruta ere firkanta og ikke går i bue sånn som på 88/90 dører.. har 88/90 dører liggende. gleder meg til å få montert:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ser ut til å være slikt nydelig firkantet bremselys på den ... Du hadde langt diode bremselys ... Ser også ut til at det er den gti tapen rundt bak ruta på den bilen der - hadde heller ikke du ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Når jeg skal forstørre bilder med dårlig kvalitet, så bruker jeg å forstørre det jeg vil se rimelig stort, og så går jeg så langt som mulig vekk fra skjærmen (5-6meter) og så blir det klart ! :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 .. men enda mindre enn utgangspunktet? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by kimoajajaj Når jeg skal forstørre bilder med dårlig kvalitet, så bruker jeg å forstørre det jeg vil se rimelig stort, og så går jeg så langt som mulig vekk fra skjærmen (5-6meter) og så blir det klart ! :) der er en sånn genial funksjon som heter bicubic/bilinear resampling.. tror kanskje det hadde vært noe for deg å bruke neste gang :] Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 vi får krysse fingrene å håpe at det er golf'n din... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Mk2-16v vi får krysse fingrene å håpe at det er golf'n din... Faen, første jeg så var små dører :( Kom nærmene så var det bare fargen som lignet. Snakket med en politi fyr som jobbet den natten bilen blei borte, og dem hadde den natta sett en mistenkelig bil som de stoppet å sjekket. Det hadde sittet to gutter fra Ytre Enebakk i den, de hadde mobiltelefoner, verktøy, balltre, lommelykter, og masse ekstra klær i baksetet. De trur det kan ha vært med en tredje person som var ute av bilen når den ble stoppet. De hadde sagt de hadde chattet med noen jenter på internet å skulle møte dem. Politi hadde fulgt dem ut av Kongsvinger. Men det som er veldig merkelig er denne bilen hadde stått parkert på siden av husveggen i bygget som lå rett ovenfor veien der hvor jeg var bor med utsikt over huset\veien\parkeringsplassen. Så Ytre Enebakk, skal snart ta meg en tur nedover å se om noen har like deler som meg :P Er vel ikke så langt unna Follo det? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Unknown Faen, første jeg så var små dører :( Kom nærmene så var det bare fargen som lignet. Snakket med en politi fyr som jobbet den natten bilen blei borte, og dem hadde den natta sett en mistenkelig bil som de stoppet å sjekket. Det hadde sittet to gutter fra Ytre Enebakk i den, de hadde mobiltelefoner, verktøy, balltre, lommelykter, og masse ekstra klær i baksetet. De trur det kan ha vært med en tredje person som var ute av bilen når den ble stoppet. De hadde sagt de hadde chattet med noen jenter på internet å skulle møte dem. Politi hadde fulgt dem ut av Kongsvinger. Men det som er veldig merkelig er denne bilen hadde stått parkert på siden av husveggen i bygget som lå rett ovenfor veien der hvor jeg var bor med utsikt over huset\veien\parkeringsplassen. Så Ytre Enebakk, skal snart ta meg en tur nedover å se om noen har like deler som meg :P Er vel ikke så langt unna Follo det? hmm rart de hadde med balltre... høres ut som noen som ikke hadde rent mel i posen for å si det på den måten.. veit du åssen bil det var og sånn ell? skrev de ikke ned reg nummer da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by passat kara hmm rart de hadde med balltre... høres ut som noen som ikke hadde rent mel i posen for å si det på den måten.. veit du åssen bil det var og sånn ell? skrev de ikke ned reg nummer da.. Jo politi har navnene og reg nr på bilen de satt i, og har sendt 'saken' til politi der nede.. men ser jo ikke ut som noe skjer.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg