eeeeeeirik Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Komt i skade for å mistet posisjonene på kamakselhjulet og dieselpumpehjulet og veivhjulet ved skifte av registerreim på en Audi A6 1.8tdi '96. Noen som har noen gode forslag til å løse problemet? :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Snakk med nærmeste verksted som kan audi og få levert noen tegninger. Disse kan hjelpe deg MEGET mye! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hvis det er en A6 1.8T - ja da er det faktisk en ide å prøve seg i A6 forumet..:blah: Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 hmmm.. trådstarter nevner diesel, du snakker om 1,8turbo. regner med han mener 1.9tdi.. demontert toppdeksel, du har merke bak på kammen. skal kunne låses når sporet i kammen flukter kant i kant med toppen. nullmerket har du på veiva, åpningshull på girkassen. når du har 0 merket i nedre kant med dette åpningshullet er motor OT du har et hull i dieselpumpehjulet som du kan stikke en bolt inn i, når hullet flukter med et hull på baksida av pumpehjulet er pumpa grei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeeeeeirik Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 heh, ja mente selfølgelig 1.9tdi. litt rask i svingen der. men takk for svar VWgolf1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.