Earl89 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hei, fikk lappen for to dager siden og da kjøpte jeg også en e36 318i 95 mod. Bilen er gått 160000 km og har et par skjønnhetsfeil. Jeg har ikke allverdens peiling på bil, men dette skal nå forandres. Tenkte å begynne med å skifte olje, oljefilter og bensinfilter. Og lurte derfor på en passende olje kunne være? Jeg skal ha nye felger og lurte på hva bolt dimensjon og hvilken innpress jeg kan ha? Vurderer også shortshift, noen som har noen erfaringer med dette? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 gratulerer med ny bil. kan du ta å legge ut et par bilder av den? PS: er det den som lå ute på finn for en stund siden? ble solgt på lillehammer eller rundt der.. Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg