CorsaNova Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Noen som vet om man kan skru av støtfangeren FØR man viser bilen for EU kontroll, så fremt at blinklys og skilt er montert fremme? Får man noen feil dersom denne ikke påmontert? Dette grunnet om man har så mye senk på bilen ift.ikke å få den opp bukk etc. Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Var vel RedLightning som gjorde det før PKK her en dag. Tror nok det skal gå bra! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 problemet er at fotgjengersikkerheten skal ivaretaes, dvs ingen skarpe kanter eller utstikkende objekter som de kan henge seg fast i om du skulle kjøre på noen..... skulle dette skje er det jo bare å reise på etterkontroll, da trenger en jo ikke å heise opp bilen.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Jeg fikk tilsnakk av politiet for å kjøre uten forntfanger en gang.. Men hvis du forklarer problemet der du skal ta kontroll, og de ikke er regelryttere så går det nok fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 alle som foretar eu kontroll på bil skal ha mulighet til å foreta kontroll på bilen dersom den er godkjent senket.. dette og med coilovers som er godkjennt ned til 120 mm.. dersom de ikke kan foreta denne kontroll, skal kontroll kunne utføres til samme tilbud som med "manual" kontrollering ved bakke nivå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 ta av frontvangeren du, så legger du skiltet i frontruta, også stripser du fast blinklysa til noe fremmi der:) jeg gjor dette på onsdag, og gikk som smurt. og visst purkefaen sier noe til deg, så forklarer du hvorfor den er av, og at den skal monteres på igjen med en gang du kommer hjem:) de forstår det da:) nada prob! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Flott! Da satser vi på at det går, ringer de i forkant for sikkerhetskyld. BTW: Noen som vet om et OK EU-godkjenningsverksted i Oslo? Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg