Ælen! Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Bjørnstad Bil er det utenfor Trondheim i følge TS-Racing sine hjemmesider :) det er de som har chipa min også så, gode erfaringer med de :) Og btw, det er ikke min bil dette er snakk om, men en kompis av meg som trenger å få gjort noe med A3'n sin :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ts høre til på tempeveien. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 man mister effekt med åpent filter på diesel... det sa ts til meg :P så da dreit jeg i det... Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 ok må jo bare spør =) sett på par diesel tuning prosjekter på nett og da er de første tingene som blir gjort chipping, åpent filter, større dyser, større IC og sånt. Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg