Gå til innhold

Kia Credos, fjusking

Ranger emnet


Tjabrosjan

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar, det er noe jeg trenger :partyon:

 

Sjekker det ikveld, men skal jeg bare sprute startgass i luftfilter boksen da eller ?

 

 

 

Ja rett i boksen burde gå greit.

 

når du først er i gang med "gassinga" kan du sjekke for falsk luft rundt innsugpakning,dyser, vacumslanger osv...

 

Da spruter du bare rundt der det er en mulighet for å få lekkasje. Runt med pakninger med innsugsmanifoild osv..

Alle vacumslanger kan du bøye og bende litt på mens du sprayer startgass. Sånn at vis det er en liten sprekke i en slange vil den utvide seg litt. Sånn at gassen kommer lettere inn.

 

Vis du har en liten luftlekkasje der den suger falskluft kan den gå ugjevnt.

 

Vis turtallet øker etter at du har sprayet har du en lekkasje.

La bilen svive på tomgang når du gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skryter huden full bare fordi du har en bil som mange andre ikke har.

Hvor har du sett at jeg har skrytet om den gamle Amerikaneren?

 

 

Og jo takk. Har 2 fine sjeldne veteraner stående, som jeg VET at mange liker.

Du om det, jeg skal ikke si noe om det, smak og behag, men i mine øyne er det søppel.

 

Poenget mitt er ikke at Viper er noe dritt, tvert imot, for det er en av mine drømmebiler, men sånne latterlige poster som ikke er til noe hjelp for trådstarter synes jeg virkelig man kan la vær å poste..

 

Hvem av oss trakk inn den der gamle Viperen i den her tråd?

 

 

Og sånn til slutt. Takk for at du kaller meg for en latterlig fyr basert på profilen min.

 

Jeg har vel basert meg på akkurat det samme som det du har basert meg på, og tror du meg ikke så quote jeg deg selv med denne.

 

Makan, skulle ikke tro at du var 37 ifølge profilen din.

 

 

 

 

Du må virkelig være en hyggelig og omgjengelig kar. Man skulle tro en 37åring hadde mer i topplokket, enn å kalle en 19 åring for en latterlig fyr basert på en profil på et forum. Takk for meg.

 

Takk selv for fine ord, skal trykke dem godt inntil hjertet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rett i boksen burde gå greit.

 

når du først er i gang med "gassinga" kan du sjekke for falsk luft rundt innsugpakning,dyser, vacumslanger osv...

 

Da spruter du bare rundt der det er en mulighet for å få lekkasje. Runt med pakninger med innsugsmanifoild osv..

Alle vacumslanger kan du bøye og bende litt på mens du sprayer startgass. Sånn at vis det er en liten sprekke i en slange vil den utvide seg litt. Sånn at gassen kommer lettere inn.

 

Vis du har en liten luftlekkasje der den suger falskluft kan den gå ugjevnt.

 

Vis turtallet øker etter at du har sprayet har du en lekkasje.

La bilen svive på tomgang når du gjør dette.

 

 

Hvorfor prøver du å lurer gutten til å gjøre masse rart som ikke har noe som helst hensikt?

 

For det første, han får ikke bilen til å gå, den stopper etter 3sekunder, så hvorfor skriver du alt dette tullet du skriver?

 

Er du symaskin mekaniker, eller hva faen er du? Du er i allefall ingen bilmekaniker.

 

Jeg vet hva problemet er, det at han stolte KIA eieren påstår, ja at han har fjernet startsperra er bare tull, mulig han har fjernet delvis av den men det betyr jo ikke det at den er borte, så mitt råd er og få montert startsperra inn igjen og få kodet nøkkel på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prøver du å lurer gutten til å gjøre masse rart som ikke har noe som helst hensikt?

 

For det første, han får ikke bilen til å gå, den stopper etter 3sekunder, så hvorfor skriver du alt dette tullet du skriver?

 

Er du symaskin mekaniker, eller hva faen er du? Du er i allefall ingen bilmekaniker.

 

Jeg vet hva problemet er, det at han stolte KIA eieren påstår, ja at han har fjernet startsperra er bare tull, mulig han har fjernet delvis av den men det betyr jo ikke det at den er borte, så mitt råd er og få montert startsperra inn igjen og få kodet nøkkel på nytt.

 

 

 

hvorfor sa du ikke det litt før???:rockets

 

da hadde jeg sluppet å sitte her i kvelddamndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man bare til med den gode gamle elimineringsmetoden;

hva har du PRØVD, så du VET ikke er problemet?

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man bare til med den gode gamle elimineringsmetoden;

hva har du PRØVD, så du VET ikke er problemet?

 

 

Jeg har tatt bort startsperra (den så lå i en ettermontert alarm)

Prøvd å tatt av div følere og bytta om litt, men ingen reaksjon..

Teipa pluggledninger og sjekka overslag.

Prøvd med startgass, men da smalt det i luftfilter boksen,så begynte det å brenne, så det vil jeg helst ikke prøve igjenn.

 

Forrige eier sa bilen fjuska bare mere når han bytta plugger,

men den stoppa jo helt til meg dagen etter..

 

Hjeeelp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår