zckumling Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Jeg har planer om å bestille meg 90fangere. Hvor burde jeg bestille? Autospar eller norsk bildelsenter.. evt andre? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 dette er med tanke på leveringstid, service osv. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 nbs er iallefall hyggelige folk, har aldri kjøpt over nettet, men vært i butikken og handlet litt. Autospar kjenner jeg ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 NBS har vært dratt opp tidligere... bare sørg for at du får med deg alt du skal ha med deg!... Av hva jeg husker får du med 90-fangere: et par blinklyssett(foran, valgfri farge), 2 stk "fester" til bruk på sidene foran, leppe (tror det var valgfri, og ta en GTI leppe), 1 stk front fanger med jern, 1 stk bakfanger med jern, og en 1 stk deksel til å dekke over "tau" feste bak. dette er ihvartfall av det jeg husker..skal du hente den, så husk å ta med deg stor bil(varebil å anbefale)..ikke gjør som meg og kom med golfen :P endte med at jeg måtte ta alt ut av esken, og fikk så vidt plass til alt. Kameraten min satt i passasjersetet med forover lent rygg :P hehe.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Autospar - LES Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Hold deg laaangt laaaaaaangt unna Autospar. Om du mot nød skal ha noe så ring og hør om de har det på lager klart til sending på dagen. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 gå for autospar! har selv bestillt 90 fanger sett der, og det var meget bra. (bestillte til bror...) sendte det på dagen, en virke dag i posten og så fremme tredje dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Så lenge Garvik har varene på lager går det greit. Men de får jo varer 2 ganger i året, og hvis de ikke har på lqager kommer det i morgen, i morgen, i morgen, i neste uke , i morgen, i slutten av uka, i morgen, på onsdag, på fredag, i neste uke, i slutten av uka,+++++++++++++++++ Jeg ringte dem HVER dag i 3 UKER, venta på 3en CUP diffuser til forrige bilen...... HVER JÆVLA DAG..... Den skulle komme neste dag osv, plutselig en dag sa dem at dem hadde hatt disse inne, men var utsolgt...... Øøøøøhhhhh....?? NBS er forresten like useriøse, og oftest UBESKRIVELIG dyre...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg syns NBS virker rimelig profft egentlig. Hvis man bestiller noe, så får man først et brev i posten hvor det står hva man har bestilt og alt sådan, det står også hvem som har pakket varene og hvem som ekspederte deg osv. Sporingsnummer og nårtid den blir sendt. Har ikke noe negativt og si om dem.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg har vært på NBS utallige ganger og de smiler like pent til lommeboka mi hver gang. Har vært der en gang og fått dårlig service, men jeg tror det var en sommerhjelp eller.no Har ikke sett ham siden. Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Som alle de andre sier, må du ihvertffall drite i autospar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 fremdeles ikke fått svar på mailen jeg sendte nil NBS... Hater å vente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Kjøpte mine på NBS, og de sitter som støpt. Virket nesten som de var litt smalere enn de orginale jeg hadde på bilen før jeg kræsja. Men jeg er i hvertfall fornøyd .... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Bullit fremdeles ikke fått svar på mailen jeg sendte nil NBS... Hater å vente. Har sendt mail til dem før noen ganger jeg også.. samme faen hva jeg spør om så svarer de ikke.. kansje jeg har for useriøs e-mail konto? hehe passatkara@hotmail.com.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 jeg har alltid fått det jeg skal ha på NBS, de har tilogmed hatt det på lager, det er dyrt der da, men det er kjekt når de har mye på lager å du er i beite på deler når du skrur Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg