StianØverland Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Volvo s40 2001 modell 1.6 liter (skal byttes) km 98000 farge rød kommer også: motorbytte (2.0T?) effektanlegg stabstag senkesett etc.. kjøpte den "ferdig bulket" av et forsikringsfirma for 25000kr Noe av skadene, var også mye innvendige skader etter airbagene bodykit fra realcar ble bestilt klare bump-lights felgene ble bestilt, veldig skjeldene felger concept1 driftgp bilen blir totalrenovert på høgresiden etter skaden slik ser det ut nå :) da har jeg fått lakkert bilen :) resultatet ble veldig bra :) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Ser bra ut dette! Er bare å stå på, ellers valgte du den peneste type S40, 01-04mod, samme som meg ;) Ellers syns jeg du må skaffe deg org. XC-grill ;) :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 da tror jeg vi er veldig forskjellige der :P syntes ikke xc grillen passer på s40en.. passer mye bedre på v40. blir muligens bytting av grill, men til en ny orginalgrill, pga min har begynt å flasse bittelitt i chromen på nedre kanten Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Dette blir spennende å følge med på, lykke til! Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Okei, men da har jeg muligens en grill til deg da? :) ;) For min har ikke begynnt å flasse! :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Dette blir bra! hvor kjøpte du bump-lightsene? :) Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Dette blir bra! hvor kjøpte du bump-lightsene? :) de er kjøpt på realcar.no Webshop vet ikke om de passer på orginale støtfangere. fikk dem med bodykitet :) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Okei, men da har jeg muligens en grill til deg da? :) ;) For min har ikke begynnt å flasse! :) høres kjekt ut :) mye hadde du tenkt deg for den ? btw. noen som vet hvor de "ferrari merkene" med elg, istede for hest kjøpes ? Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Flott prosjekt dette ;) Må være flink å holde oss oppdatert med masse bilder framover ;) Blir spennende å følge med på. :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 btw. noen som vet hvor de "ferrari merkene" med elg, istede for hest kjøpes ? Norsk VolvoForum - www.volvoforum.no eller Nordiska X40 Klubben Ellers har jeg et par liggende som du kan få kjøpe. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Jaja, du er her du også ja :) Men blir som sagt bra dette Stian! Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Norsk VolvoForum - www.volvoforum.no eller Nordiska X40 Klubben Ellers har jeg et par liggende som du kan få kjøpe. bilder? mye hadde du tenkt deg :) ? Jaja, du er her du også ja :) Men blir som sagt bra dette Stian! Stå på! jeg er her :) hvordan går det med sparklinga ? lenge igjen til fyller ? Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 bilder? mye hadde du tenkt deg :) ? jeg er her :) hvordan går det med sparklinga ? lenge igjen til fyller ? Hehe, blir lagt filler etter påske tror jeg :) Se tråden i min signatur om du lurer :) Kommer seg nå! Hvilken fargekode er det du har? :) Blir bra skal man se ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hehe, blir lagt filler etter påske tror jeg :) Se tråden i min signatur om du lurer :) Kommer seg nå! Hvilken fargekode er det du har? :) Blir bra skal man se ;) er usikker på fargekoden, men på skolen så hette fargen "Volvo s/s/v 40 Rød(00-02)" Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hvor står lakkkoden på s40en? noen som vet? Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg