JoeErgen Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hei, Hvordan funker sentrallåsen i disse bilene? Er det et relè jeg kan bytte ut med et fjernsytrt et, eller er det best å montere en motor i bakluka som skyver hele greia? Sentrallåsen fungerer utmerket, men låssylyndrene er treige, og det er vel egentlig bare bakluka som fungerer. Takk for tipps og råd :pray Siter ->*Automatiker forum*<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoLife Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hei JoeErgen! Skulle gjerne gitt deg svar men jeg lurer på akkurat det samme. Du får vell kjøpt en universal sentrallås på Biltema tror jeg. Spørsmålet er om denne virker på 190 da. Men MB er jo Vakum styrt men det er vell fortsatt ett elektrisk signal til en enhet? Siter Volvo er som kvinner, nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeErgen Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Som vet?? Siter ->*Automatiker forum*<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furset Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Enkelt, du har ei vakumpumpe under baksetet. Fra pumpa går det slanger til alle låssylindrene. For å montere fjernstyring kjøper du en pakke som passer til 190, foreksempel "speedy". Der får du rele med mottaker og sender, denne kobler du inn på + og - og styrestrøm på sentrallåspumpa. Sentrallås systemer er litt tregt ( 2-3 sekund ) men det er jo helt normalt når vakumpumpa skal starte og enten suge eller blåse ut luft.. helt normalt.. Monterte selv speedy på en 86 modell 190 jeg hadde, like lett som å bytte lyspære. Fungerer kun bakluka di må du begynne å feilsøke. Siter NÅ: Mercedes-Benz 190E 2.5-16v 91mod Mercedes-Benz 190E 2.3(16vplast) 86mod Mercedes-Benz 190E 2.3 88mod Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Sentrallssystem, 4-drs m/fjernstyring - Innvendig tilbehr - Autoutstyr - mobilsentrum.no Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 det har jeg bestilt meg:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furset Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Det fungerer sikkert veldig bra, litt mer arbeid å montere en kun et ekstra rele, du får si fra når du har montert å gi oss tilbakemelding =) Siter NÅ: Mercedes-Benz 190E 2.5-16v 91mod Mercedes-Benz 190E 2.3(16vplast) 86mod Mercedes-Benz 190E 2.3 88mod Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeErgen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Enkelt, du har ei vakumpumpe under baksetet. Fra pumpa går det slanger til alle låssylindrene. For å montere fjernstyring kjøper du en pakke som passer til 190, foreksempel "speedy". Der får du rele med mottaker og sender, denne kobler du inn på + og - og styrestrøm på sentrallåspumpa. Sentrallås systemer er litt tregt ( 2-3 sekund ) men det er jo helt normalt når vakumpumpa skal starte og enten suge eller blåse ut luft.. helt normalt.. Monterte selv speedy på en 86 modell 190 jeg hadde, like lett som å bytte lyspære. Fungerer kun bakluka di må du begynne å feilsøke. Takk for svar! Sentrallåsen fungerer, men låssylyndrene er ødelagt. bortsett fra bakluka;) Men "speedy", hvor får jeg kjøpt det? eller noe annet som fungerer. =) Siter ->*Automatiker forum*<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furset Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 speedy får du kjøpt hos bilxtra Siter NÅ: Mercedes-Benz 190E 2.5-16v 91mod Mercedes-Benz 190E 2.3(16vplast) 86mod Mercedes-Benz 190E 2.3 88mod Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg