Gå til innhold

Min Avensis D-4D

Ranger emnet


Hole

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk.

 

Tenkte jeg skulle legge ut min nyinnkjøpte Avensis. Er en 2005 modell 2.0 116 hk. stasjonsvogn, SOL utgave. Nyimportert fra tyskland (forhandler på sørlandet). Gått 80k, ser ganske så strøken ut både utvendig og innvendig for å være tre år gammel, ser ut som den har vært eid av stresskoffertmann med lang vei til jobb.

 

Avensis.jpg

 

Legger ut flere bilder etterhvert.

 

Har noen småplaner med den men ingenting voldsomt, soting av ruter, kanskje chip og grill og muligens større felger etterhvert også. Har i første omgang fått inn gummimatter på gulvet, er fint med stoff men ikke så praktisk der jeg bor da det regner littegranne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel ja. Blir ikke chip med det første uansett, kanskje jeg bare skal droppe det. Er ikke plaga med så voldsom kulde her i Ålesund, er sjelden mer en 7-8 minus her.

 

sjekka pris på nytt askebeger hos forhandler i dag, tenkte jeg skulle bytte da det som står i er litt grisette etter røyking. Både meg og fyren på delelageret holdt på å daue av latter når han fant ut prisen på nytt, skulle ha 950 spenn for det :oohh

Da kan jeg leve med det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Godt å se det er fler sunnmøringer her inne :)

 

Jeg har stoffmatter og så lenge man tørker og støvsuger de inn i mellom så fungerer det fint selv med all regnværet vi har her oppe.

 

Og basert på bildet av bilen din så ser jeg faktisk hvor du bor :)

 

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og basert på bildet av bilen din så ser jeg faktisk hvor du bor :)

 

Hehe, ja det er ikke så vansklig å se det egentlig. Kan ikke si det samme om dine bilder.

 

Hadde det bare vært jeg som hadde brukt bilen hadde jeg nok hatt stoffmatter, men med kone og barn inn og ut av bilen så blir det så grisete.

 

Er veldig fornøyd med bilen så langt, skal på tur i helga til Loen så det skal bli interessant å se hva den bruker på mila inn dit. Er jo litt bakker og masse svinger på vei dit. Dreiv med no småkjøring her en dag og da lå den på 0.56 på mila, ikke værst det syns jeg. Må legge til at jeg ikke var så ivrig på gassen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hmm, skulle visst legge inn flere bilder. Jaja, ingen stress er jo bare en helt vanlig Avensis. Men nå har jeg endelig kjøpt meg nye felger og er skikkelig fornøyd med resultatet. Kona derimot er ikke like fornøyd, ho mente jeg hadde ødelagt hele bilen. Jeg mener jeg har gjort en kjedelig familiebil litt tøffere.

 

Felgene er Dotz Hanzo 8x17 med innpress 32, skodd med 235/45 dekk, syns det ser ganske bra ut. Skulle selvfølgelig senka den litt men syns funksjon er viktigere.

 

IMG_2261_1.jpg

 

Skal få tatt litt flere bilder etter hvert, med det innpresset ser den bra ut forfra og bakfra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår