Gå til innhold

SE på dette her!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp din egen 242, gjør hva du vil med den, og slutt å syt over hva andre gjør med bilen sin, hvis du synes det er så leit å se en 242 som er herja kan du jo kjøpe alle som fremdeles lever, noe jeg vil anta er ca 30 til 40000 biler. 242 er ingen skjelden bil, masse av de i sverige og de beste er sørstatene i usa. Har kasta 2stk 242 som fortjente å dø.

 

Ville du kjøpt og pussa opp denne?, hadde riktig nok ikke så mye rust, men alikevel. Kappa av bakskjermene og kasta resten

 

DSC00502.jpg

 

eller denne? gjennomrusta og bulka

 

DSC00095.jpg

DSC00100-1.jpg

DSC00104.jpg

 

 

Ser ikke noe grunn til å ikke gjøre det. Hadde jeg hatt tid, penger og nok kunnskap så hadde det nok gått fint det!

 

Et aldri så lite syre dupp gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette så JÆVLIG farlig altså???sipper jo som noen drittunger ...herregud.kjøp alt dere ser av 242 da vettø,og begynn og puss....ER DET MULIG:fatality:

 

 

Må huske å ta bilder før, å underveis du skjærer opp bilen du skal prøve sette 5'rn i :hide

Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter.

 

Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak

 

Om livet suger..ÖVERLADDA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, har sett mye rart, men at noen begynner å sippe så jævlig over en gjennom rusta 242 hadde jeg ikke trudd. for og fått denne bilen i brukans stand, måtte det blitt byttet gulv, tak. og alt i ræva ++++++++ da er det bedre og bruke den ordentlig opp det siste året den har igjen. å dere som klager så jævelig, kjøp opp en 5-10 242 hver da vell og puss. så har dere noe annet å gjøre enn å sitte å sutte på tommelen og klage på andre.

Biler skal brukes, de skal ikke stå i en garasje og støve ned!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn anti 242 dette eller?....?

 

Nei, men det er tross alt bare en gammal Volvo med riktig antall dører og riktig bakstuss, den er sikkert ihjelrusta og fin. Tenk på hvor mange 242er som har blitt hugget som har vært i grei forfatning du ;) Finner da 242er til under 10 lapper i helt grei stand, skjønner ikke helt hvorfor du omtaler disse som om det skulle vært originale Gruppe A-biler..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt den store fascinasjonen for 242 selv, og har i grunnen forståelse for at den etter hvert solgte dårlig og gikk ut av produksjon. Men jeg er enig i at man ikke lenger bør ødelegge eksemplarer som faktisk er rimelig hele og greie. Noe annet blir det med rustne, bulkete eksemplarer - verdien kan nok overdrives... Det er mange versjoner som bør regnes for verneverdige før en ordinær 242.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærlig talt, 242 er en totalt ubrukelig bil (jeg har hatt et par stykker) og nå har jeg endelig solgt den siste sedanen etter å ha greid å overbevise kjerringa om at også 244 er noe jævla tull.

 

Det er egentlig bare 245'en som er noe å ha dersom du skal bruke den til noe annet enn å kjøre deg og matpakken til og fra jobben. Lenge leve praktiske og romslige biler.. Herregårdsvognen :D

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår