lykkelit Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Vi har en bil som nå har stått siden begynnelsen av desember pga problemer. Når vi nå skal til å fikse den og få den på veien igjen, oppdager vi at det har vært en del fuktighet i den, og det er kommet litt mygl. Er der noen gode måter for å få fjernet dette? Jeg vet at det blandt annet er mygl på noen av setebeltene, samt at resten av bilen nok trenger seg en rens før den er helt bra igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 er mygl = Mugg? Isåfall kan du titte/søke på forumet. Er ikke lenge siden dette ble besvart :) Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lykkelit Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Stemmer at det er mugg jeg mener ja... Kom ikke på det ordet. Så da skal jeg søke på det. Takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg