Golfy Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hehe, artig at du spør.. Gikk lenge å leite etter noe å tette med. Tenkte først på vinkork men fant ingen. Så jeg brukte faktisk en kork til en silikonstift jeg hadde liggende. Den var så vidt litt større enn slangen så jeg satt på et lite strammebånd rundt. Sitter søm støpt og er tett.. Bare å bruke fantasien.. Hehe Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hehe. Tettet det defekte puslair-systemet på min gamle b230a med en vinkork. Passer rett i, fikk noen sære blikk fra kontrolløren på EU-kontrollen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 ah oki. Hadde åpnet denne siden i går, og bare svarte (glemte og oppdatere). Merket du noe effektmessig ved nytt filter? Får nok ikke noe mer HK av et Biltema filter:P Har akkurat det samme greiene selv... Men som sagt før så blir nok lyden merbart råere;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hehe. Tettet det defekte puslair-systemet på min gamle b230a med en vinkork. Passer rett i, fikk noen sære blikk fra kontrolløren på EU-kontrollen. Hehe.. Får nok noen blikk ja. Volvo har tenkt på en kurrant dimensjon når dem lagde detta systemet.. ;) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg