plogenA4 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Lurer på hvordan jeg kan forsyne for eksempel ps2 og en lcd-skjerm inne i bilen med strøm. Fant dette når jeg tittet litt rundt. United INVERTER 12V-240V DC/AC 150W / MULTICOM Fungerer det? Har bare tenkt å montere ps2'en under førersetet og skermen foran. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Ikke kjøp inverter som skal kobles på sigarettenneren. Hadde en slik en, og selv om den kun drev en laptop så brant kontakten opp etter bare noen timers bruk. Vet ikke hva en ps2 krever av strøm, men 150w er svært lite, med tanke på at den skal drive en transformator som så skal drive ps2-en. PS2 + LCD-skjerm tror jeg at du bare kan glemme med den inverteren... Tror foresten at det finnes 12v adaptere til ps2-en som da vil være mer effektive. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Det finnes strømforsning til ps2 i bil. skjermer for bilbruk finnes overallt.. Inverter funker det, men bruker MYE strøm og bør kobles direkte til batteriet via ekstra sikring, sigarettenner uttaket holder ofte ikke.. Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Lurer på hvordan jeg kan forsyne for eksempel ps2 og en lcd-skjerm inne i bilen med strøm. Fant dette når jeg tittet litt rundt. United INVERTER 12V-240V DC/AC 150W / MULTICOM Fungerer det? Har bare tenkt å montere ps2'en under førersetet og skermen foran. Har gjort det samme i bilen til dama. Inverteren kjøpte jeg på elfa. sjekk ut ELFA -- Elektronikdistributör i norra Europa (ligger i norge) det står bakpå ps2, hvor mye den trekker, inverteren bør ligge litt høyre. kople pluss og minus på konstant, hvis du skal spille med tenninga av. have fun Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg