MiljO Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hei. Har litt problemer med å få spilleren til å lagre innstillinger som jeg gjør, så jeg lurer da på hvordan jeg kan finne ut hvilken kabel er jording? Er litt mange kabler etc, men jeg har funnet ut hvem det er konstantstrøm. Også lurer jeg litt på hvordan jeg finner den som skal til tenninga. Er det bare å vri på tenninga, også måle hvilken kabel det er strøm i? Legger ved et bilde til hjelp også.. Den røde kontakten bruker jeg ikk, det er bare de to andre.. Det er den grå som det er snakk om her.. ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 jepp, vri på tenningen og mål deg frem :) om det er litt metall bakover inni spiller hullet kan du bruke det til å måle med(ikke kople og bruke spilleren der) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 og hvordan finner jeg jordings kabelen a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg