snowgirl Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei noen hær som har trekkt om bilseter med airbag selv? og som i såfall vet om det er vanskelig å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ja, flere ganger. Er sikkert forskjell fra bil til bil. Men min erfaring er at det ikke er noe spess problem med det, hvertfall så lange du trekker om med originalt trekk. Hvis det er snakk om uoriginale trekk så stiller det selvsagt krav til trekket over airbagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 På min bil er det en egen del av airbagen, som er montert utenpå trekket, slik at det ikke har noe med trekket å gjøre. Men man bør jo selvfølgelig ikke montere trekket over en airbag, det kan jo få uheldige konsekvenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowgirl Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 tenker ikke på å tre et nytt trekk over det gamle. blir i så fall nye setetrekk. muligens hjemmelagede siden jeg har en mor om er svært dyktig og sy.. Men er litt usikker da på det med seteairbagen om det er noen spesielle hensyn man må ta til og om noen vet hvor den er så rop det ut:). er på en primera P11-144 sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Jeg kan ikke tenke meg at det er noen hensyn du må ta. Da det er, som jeg sa ovenfor deg, at det er en egen modul på setet. Bare ikke legg trekket over den og det går bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg