Jonaldo Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Takker for gode råd. Skal ringe når det sliter seg helt her jeg:) Var nok ikke ute på Volvo-tur på den tiden. Nå er bilen mere brun enn hvit forresten...... RRUUSSTT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Ser ut som jeg må ha minst en ny dør etter at jeg fjernet listene og pirket litt på rustflekkene. Litt for mye å sparkle på når hele hjørnet på døra er borte:) Noen som vet om en hvit 240 som selges i deler eller står på huggerier på Østlandet et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Jonaldo skrev: Noen som vet om en hvit 240 som selges i deler eller står på huggerier på Østlandet et sted? Hvit 240 er ikke akkurat det som er mest vanskelig å oppdrive, var ingen på lier når jeg var der i går, var merkelig nok nesten ingen 240ier der. Pleier alltid å være mange. Jeg så ikke bilen din på Sca i dag? eller kjører du ikke så ofte 240n? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Kjører til jobb hver dag jeg, men har fri frem til 1. April:) Jobber du også der eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Jonaldo skrev: Jobber du også der eller? Nei jobber ikke der, var bare innom en tur for å se på det skjermbaserte styringssystemet som er der. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Okidoki:) Hvor mye er det greit å gi for en framdør? Lurer på å hente en i dag, men måtte gi bud..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 200?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Jeg ga han et bud på 200,- men har ikke hørt noe ennå. Får ikke håpe han ble fornærmet:) Fikk meg klare blink/parklys i dag. Nå ser hvertfall bilen sånn rimelig grei ut forfra. Gjorde mye å bli kvitt de oransje glassene foran. Får hive på klare sideblinkers og nye røde/hvite baklykter når ny dør er på plass og rusten er borte..... Skal prøve å få kikket på fjørene i helga og legge en plan for eksosen. Blir bra dette! Eneste streken i regningen er at jeg skal male huset i helga (byttet kledning) og at jeg har en sønn på 1,5 som krever litt oppmerksomhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg