Jonaldo Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Betyr det at det flate lokket blir liggende under karosseriet bak der eller er høyden lik? Sånn som det ser ut for meg så er lokkene like i sidene men mitt buer oppover mot midten. Har ikke prøvd så er rimelig blank. Synet bedrar kanskje litt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Det blir seende ut akuratt som på min.. Det ble som sakt ett skille i 85 som forandra 240en helt. Men selve karosseriet er nesten identisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hvor mye er det greit å gi for et flatt bagasjelokk på høggern egentlig? Så et der i dag jeg fikk lyst på...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Nja...det er ikke godt å si. 500 spenn kanskje. Men se godt etter rust og slikt, så kan det vere greit å ha nøkkel til luka og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Nøkkel er greit å ja:) Det var burgunder, så det må jo litt lakkering til for å få det sånn rimelig ok..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Men ver obs på at det vil se litt teit ut i og med at resten av bilen din ikke stemmer med den luka. Det er noe mannen i gata ikke vil legge merke til, men vi legger merke til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hva annet er det som bør gjøres for å få et komplett utseende med flat bakluke da? Mere jeg bør plukke med meg fra den bilen jeg fant på høggern i dag eller? Bilen min er skikkelig stygg og har flaks hvis den lever til neste EU (06.09), men har lyst til å gjøre litt småtteri med den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Grill, panser og kutte ut det stykke med inntaket til varmeapperatet og sveise i et fra en tidligere modell. Alt av helsorte lister du finner plokker du med deg. Deg gjør jeg når jeg er på høggeren. Så lenge de er hele så tar jeg de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Har svar på alt du jo :thanks Mye mekk å få grill og panser til å passe eller? Skulle nesten funnet meg en hvit donorbil..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Panser og grill passer rett over. Grillen går nedi samme hulla og alt, om jeg ikke tar helt feil så er det hull til alle typene grill i frontplata. Det som er det største problemet (for de fleste) er å kutte ut og sveise inn igjen der med inntaket til varmeapperatet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Blir nok en tur til høggern i morgen:) Jeg dro av listene rundt hele bilen i går. Tenkte å få på helt svarte lister, men fikk litt lyst til å sparkle igjen hullene og kjøre listeløs.... Må prøve å få på senkefjørene en dag også. Er litt redd for å begynne foran selv siden dette tydeligvis er litt småvanskelig. Kom gjerne med tips hvis noen har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg har flatlokk på 86-> bil, syns det ser jævlig bra ut jeg. :D Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlen 245 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Skifte av støtdempere foran har vore opp tidligare, bare å søke so finn du den nok. Du må ha fjørklemmer og spesialverktøy for å få løsna fjørbeinet i toppen. Du kan lage det spesialverktøyet ved å ta ei 24mm (trur eg) pipe og sveise på eit handtak, for du må holde fast en 24mm mutter mens du skrur med 10mm på toppen om du forstår... Edit link: http://www.bilforumet.no/200-serien/164933-ta-fj-ra-p-fj-rbeinene-foran-2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg har flatlokk på 86-> bil, syns det ser jævlig bra ut jeg. :D Det så jo bra ut det! Må prøve å finne meg en hvit bil jeg kan plukke litt deler fra. Greit å slippe lakkering..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Edit link: http://www.bilforumet.no/200-serien/164933-ta-fj-ra-p-fj-rbeinene-foran-2.html Fant litt interessant der, men ble litt forvirret også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg