Gå til innhold

MTSautopart informerer

Ranger emnet


tersomme

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jeg synes det er litt feigt å skylde på kundene når det blir snakk på hvorfor man ikke tilbyr å sende vare i oppkrav.

 

Jeg handler ikke hos forretninger som kun aksepterer forskuddsbetaling, føler det er lurt av meg! Stortsett alle forretninger som kun godtar forskuddsbetaling er hobbynettsjapper startet og driftet av mennesker med altfor lite struktur.

 

Det er ihvertfall mitt inntrykk etter noen år som netthandler.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rs4hei hei.... vil skryte litt av dere jeg.

bestilte meg ei eksospotte får et par månder siden som dere ikke fikk taki. det dere gjorde var å kontakte meg å tilbudte meg pengene tilbake eller en annen potte.. jeg valgte en annen potte og fikk den et par dager etterpå. dette kaller jeg god service kjempe fornøyd jeg... håper dere ikke går konkurs får dere har endel ting jeg gjerne vil bestille i fremtiden:rs4

- 1997 Honda CRX Del Sol - til salgs

X 1997 Audi A4 1,9TDR Quattro - solgt

x 1991 Audi RS 100 2,3 - solgt

 

Fire Ringer Fem Høll!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut på forumet her om at Tv2 hjelperdeg laget en reportasje om MTS Autopart og fikk denne av tersomme:

 

 

"Det å skrive på et offentlig forum at TV2 vurderer å ta opp saken ville jeg sterkt vurdert å slettet hvis jeg var deg. Jeg kommer personlig til å følge opp dette og ta kontakt med TV2 for å finne ut om ryktene dine er sanne. Og for din skyld, håper jeg dette ikke er noe du har diktet opp.

 

Når det gjelder og møte opp personlig på adressen min, så trenger du ikke stresse med det, for vi kommer gjerne en tur bort til deg! Snakk om service a!

 

Du har frist til i morgen med å rette opp innleggene på bilforumet før jeg sørger for at de blir slettet. En anmeldelse om trusler etter posten om å møtte opp på min adresse vil selvfølgelig også bli levert! :-)

 

Lær deg reglene om regnskap, offentlige trusler og rykter som ikke er sanne før du poster på forum.

 

Ha en fin kveld!"

 

 

IN YOUR FACE TERJE! :D :D :D :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker å fremlegge vår side av det som har vært på Tv2 hjelper deg, men vi påstår på ingen måte at vi har gjort alt korrekt. Som vi har informert om tidligere, er vi dessverre klar over at vår kommunikasjon med våre kunder har vært mangelfull.

 

Innslaget inneholdt mange faktafeil, og var klippet i forhold til hva vår advokat hadde svart.

 

Hvis dere ser på PDFene som ligger i linken her, ser dere at det var vi som tok kontakt med kunden som hadde bestilt Dump valven for å rette opp i feilen, og ikke kunden som tok kontakt med oss. Vi har også forsøkt å søke igjennom all mail fra kunde til oss, og finner ingen ting om at kunden har truet med politianmeldelse eller har prøvd å komme i kontakt med oss på på grunn av feilsendt Dump valve.

 

Når dump valven ikke ankom i retur til oss, var det igjen vi som tok kontakt med kunde og etterlyste sporingsnummer. Kunden hadde sendt dump valven i retur som vanlig post. Han har fått tilbake pengene, men vi har fortsatt ikke fått dump valven i retur.

 

http://www.mtsautopart.no/forum/hanschr.pdf Som dere ser av mailkorrespondansen mellom oss og kunde, så har vi ikke brukt veldig lang tid på å svare.

 

Den andre saken gjaldt noen deler til en Honda Civic. Det er helt korrekt at kunden bestilte delen i juli 2007. Det som ikke kommer frem av reportasjen er at kunden selv hadde bestilt feil del til feil bil. Vi sendte varer til kunden 11.08.2007. Kunden ringte etter hvert og lurte på om det var mulig å få byttet fangerne til en annen modell. Vi valgte da og godta dette og ba kunden sende den varen hun hadde fått i retur. Hun har underveis vært informert om at vi har ventet på delene til hennes bil. Det er selvfølgelig synd at det har tatt så lang tid å bytte til de nye fangerne.

 

Hva har vi i MTSautopart lært av det som har skjedd?

 

Det er viktig å gi bedre tilbakemelding til kundene. Vi forstår at det kan være frustrerende å betale penger til et firma som de ikke får kontakt med. Vi har derfor valgt å kun selge varer som er tilgjengelige i Norge før vi får full kontroll på situasjonen og bedre avtaler med våre leverandører. Det skal sies at vi har dyktige leverandører også, og at det heldigvis ikke er alle produkter vi bruker like lang tid på å sende. Siden det fortsatt kan være problematisk for kundene å få kontakt med oss, skal vi gjøre alt vi kan for å ringe kundene tilbake dersom det blir forsinkelser på avtalt leveringstid.

 

Vi vil i fremtiden komme med flere og bedre betalingsløsninger. Dette er en prossess vi har jobbet mye med, fordi det ikke finnes noen måte å automatisk generere frakt i våre systemer. Det har derfor vært et problem å bruke de kortløsningene som er på markedet i dag.

 

Vi kan dessverre ikke endre fortiden, men vi har mulighet til å forbedre oss i fremtiden. Vi har fått mange positive PMèr, mailer og lest flere gode forslag på forumet om hva vi kan gjøre bedre. Mange av disse forslagene har vi allerede begynt å jobbe med, og ting begynner å løse seg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere ikke engang facer tv2, men sender en advokat isteden, samt at dere kun aksepterer forskuddsbetaling, sier igrunn nok for min del. Greit at gutterhomshobbyen ikke tar helt av, og man tror det er enkelt å drive butikk:)

 

mvh oddi

 

 

Det er flere årsaker til at vi valgte å bruke advokat, blant annet er det en del forbredelser før et tvintervju. Tiden før intervjuet valgte vi istede å bruke på å ringe til kunder slik at absolutt alle kundene som ikke har fått varer har fått en personlig tilbakemelding fra oss i MTS, samt at vi har sjekket ut hvor varene er i løypa slik at vi kan gi en så korrekt tilbakemelding på leveringstiden som mulig. Det er kunden som er viktigst og ikke TV2! Det skal også sies at vi i MTS jobber fulltid ved siden av MTS for å kunne sette inn mer kapital i firmaet og vår arbeidsgiver ønsket ikke at vi skulle stille i intervjuet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt! Kjeltringer...

 

Hvorfor blir det dumt?

Syns igrunn det er helt greit at MTS ordner opp etter seg. Har vel vært endel tull med de før, men etter som jeg har forstått kommer det til å bli endel bedre nå. De har jo kjørt igang et supertilbud/auksjon for ikke lenge siden. Trekker jo kunder det også, så lenge dem klarer å sende varene rimelig kjapt.

 

Eneste jeg stusser litt på, er forskuddsbetaling. Jeg for min del hadde ikke tatt sjansen på å forhåndsbetale til et firma som for ei stund siden har mottat penger, men ikke sendt vare osv..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Stortsett alle nyetablerte firmaer streber etter å please kunden.. Når de ikke har klart det enda, hvorfor skal man stole på at de får det til i fremtiden? Nei, finn noe annet å gjøre. Butikk er ikke for alle! (Ikke for meg heller)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har da vel slitt litt i starten? Alle firmaer må jo starte en plass. Det har MTS erfart. Når man får endel bestillinger for dag, går det ofte i surr i et nytt firma. Men etter ett år f.eks har dem kommet seg opp å har bedre styr på alt.

 

Har troen på at MTS vil forbedre seg i fremtiden jeg. (Har aldri handlet av dem selv, men).

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår