biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hmm jaja da var 240 og bigbore kitet byttet ut i en 2008 buell xb12s har alerede køpt lit små snask til den som ti force effekt anlegg i tittan remus poweriser knfilter å XB12 Exhaust Valve Emulator Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 ?! .... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hmm så du syns je gort et dåli valg tror ikke de kompisen i sverge har en 04 å han hadde sykkeln sin i benk med nesten samme oppset bare anen utveksling som gir 10% mer vrid å han fikk tallene 152hk 167nm med de opsette trur nokk de gir nokk trøk for å si de sånn fliser vel de meste som ikke er extrem bygg Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 ?? Feil forum? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 ?? Feil forum? så du synd altså att salget av min 240 me 3.2 kitt ikke har med dette forume å gøre da syns jeg du er en dust må jeg si dette er vel et forum får 240 eller har jeg helt feil?? Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Kjøp og salg kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 for det første så er det eneste jeg kan lese ut ifra første post at du har bytta ut 240en mot en motorsykkel? jeg gir bangen i om du har selgt 240en din og kjøpt deg sykkel, og det gjør sikkert alle andre på 200forumet og? slik jeg forsto det i alle fall.. correct me if im wrong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Kjøp og salg kanskje? så sant men de er vell låv å drøfte forselie temar om de var et lurt val osv eller?? er vell de et forum er till for eller?? Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 er det kødd dette eller? var en utruli rar start om det er noe du vil drøfte.. førr d andre så er d fra p erson til person hvor lur du var.. men du må jo kødde me denne tråden? Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hmm syns de var lit mye negative folk her jeg då... hadde tenkt å selge webeer 48 ene med insug jeg ikke fikk bruk for på 240 for de ga for lite sopp men skall fanemeg legge dem lengs oppe på loftet bare på pur faan så da kan dere hade så godt når dere er så piss sure.. Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 vi er ikke sure.. var bare en rar tråd..! begynte på en voldsom rar måte å litt sånt.. men men,.. stå på:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 ok skal vere enig i att de kanske var en rar begynelse har ikke begynt så mange tråder må jeg si men man trenger ikke klikke kan ta de som voksne folk liksom eller er jeg helt ute å sykkler?? Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hmm syns de var lit mye negative folk her jeg då... Tips 1: Skriv enten bokmål, eller nynorsk, som er de to ENESTE skriftspråkene i norge, så kan det fort hente at ting blir bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Tips 1: Skriv enten bokmål, eller nynorsk, som er de to ENESTE skriftspråkene i norge, så kan det fort hente at ting blir bedre. ok sant de er en østlening som bor i sogn så de blir vel let en god blanding Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Tegnsetting er vel også en fin ting. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg