Gå til innhold

Beste bilmiljø i norge?

Ranger emnet


knutN

Anbefalte innlegg

Finnes det biler i Lofoten?

 

Trodde det bare var sjark det gikk i der! :D

 

 

 

 

 

En ting kan jeg si, man kan ikke leve på trygd her!

 

Ellers er det som en normal norsk småby, bare litt utafor E6. :D

 

ikke leve,men køyre som de er trygdi! Sitat henta fra filmen eggstøkkan - norbygdi productions

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel to biler der, en WRX og en SL500 eller noe:P hehe!

 

Definer et bra bilmiljø...?

 

Det er nok flere grombiler enn det her. :D

 

 

Jeg definerer et bra bilmiljø der alle hjelper hverandre, har godt samhold, kan snakke sammen uten at det går i merkekrig og tar livet med godt humør ;)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen har hvertfall bilmiljøet blitt noenlunde splittet, etter at en lekeklubb ble dannet og har lansert seg som de eneste seriøse i Bergen...

 

Gatekjøkkenklubben du tenker på?

 

Bilmiljøet i Bergen er ikke eksisterende.

 

Det er som i MadMax 2. Man har masse mindre klaner rundtom som egentlig ikke omgås hverandre så veldig godt at det gjør noe. Askøy har sitt eget lille miljø, vestkanten har et, åsane har et, fanasossene har jeg ikke sett noe til på mangen år. lurer på om de fortsatt eksisterer der oppe. Og det er flere "miljøer". Ingen går overens omtrent.

 

Er så mye forskjellig. Og det eksisterer ikke noe punkt hvor man kan samlest for en kopp kaffe og skrønehistorier.

 

Når jeg var ung. (er ikke mangen år siden nei) så kunne man svime litt rundt og treffe på likesinnede overalt omtrent. Idag kan man cruise en hel helg uten å møte på en eneste rånebil. Møter man på noen så er de mest sannsynlig på vei fra A til B og ikke innom C D E F G..... på veien for å kose seg.

 

Også har man selvsagt en del enkeltpersoner som hater alt og alle, men allikevel vil være med i gjengen(e).

 

Jeg erklærer herved bilmiljøet i Bergen dødt. Takk skal dere ha BGK. Takk for at dere har stått frem og fremstilt dere selv som en tettpakket klubb uten innsikt for sosialt samvær, uten tanke for at det er interesserte der ute som gjerne ikke vil være bestevenner med dere, men utveksle erfaringer, hilse på andre enn dere (ja, det er ledelsen og forumnazistene jeg tenker på nå) og ikke bli fremstilt som en tilbakestående ape under en og samme kam som dere.

 

Er dere ikke åpne for at mennesker kan mene noe annet enn dere, så har dere med stor suksess drept miljøet i Bergen.

 

En av administratorene på forumet ønsket meg forøvrig død i bilulykke snarest mulig, fordi hun mente jeg hadde hacket siden dems.

Det er noe jeg gjerne ville gjort ifra min kjære sin laptop, hjemme hos familien hennes. Alle som har fnugg av kunnskaper innen sånt og vet hva de driver med ville jo gjort det. Helt klart. :P DET ER JO VELDIG SERIØST

 

Men, helt klart. Hvis det skjer noe stort som "Owæow. Gatebil kommer til Bergen" så møter nok folk opp. Men er ikke sjeldent folk heller drikker seg dritings enn å stille opp på biltreff. Eller de stiller opp dritings på biltreffene.

 

Jubel å glede. :P

Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb.

 

trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke et godt bilmiljø her hjemme hvertfall!! Men det har man jo visst lenge.. Jeg mener at skal man være del av et bilmiljø så må man ha en bil som er verdt å vise frem. Dvs. rånerene kan halde seg vekke!

 

da burde du ikke være del av miljøet med tanke på e30, LOL.

Men du har 240 tic som er grombil og da kan du være medlem der;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bra bilmiljø her i ørsta ,ihvertfall for de som er så naive å tror at volvo 740 og 240 er sportsbiler som kjører møkka av alt(egentlig gjør de vel tvert imot :P)

 

ellers utenom volvo fansa så er det et godt bilmiljø her, er mange som kan mye om bil.

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår